ינואר 2015, אצטדיון ברמלה, מכבי תל אביב מביסה את בית"ר ת"א/רמלה 1:4 בסיבוב ח' של הגביע. ברק יצחקי, ששב לשחק אחרי שהחלים מפציעה ולא זכה להרבה דקות משחק מצידו של המאמן פאקו אייסטאראן, סיים את המשחק עם צמד וירטואוזי.  מכבי סיימה את העונה עם הגביע. בין היתר.

ינואר 2016, יום חמישי האחרון באצטדיון ברמה"ש. מכבי ניצחה 1:3 את הפועל ניר רמה"ש והעפילה לשמינית הגמר. יצחקי כבש את השער הראשון והיה שותף לשער השלישי. דה ז'ה וו? "זו התחלה דומה למה שהיה שנה שעברה ואני מקווה שהסיום יהיה באותו אקורד", מקווה יצחקי.

על המשחק הקשה שהיה באצטדיון גרונדמן:332A3657

"מה שחשוב שעלינו שלב. במשחקים בגביע מול ליגה שנייה אלו משחקים קשים. רמה"ש עשתה לנו חיים קשים, העיקר שהתעלנו על עצמנו.

על ההחמצה שלו בדקות הסיום:

"ההחמצה שלי היא משהו שיכול לקרות".

על חיזוק שעשוי  להגיע להתקפת הקבוצה בחלון העברות:

"כל שחקן שיגיע מבחינתנו זה מבורך. יש פה שחקנים מספיק טובים שיכולים להתמודד בתחרות על המקום בהרכב וכל שחקן שיגיע יכול לחזק אותנו ונדע להתמודד עם זה. כבר זו השנה השלישית או הרביעית שיש מדיניות במכבי תל אביב שכמעט בכל עמדה יש שניים או שלושה שחקנים ככה שהתחרותיות היא בריאה. מי שיהיה מספיק טוב באימונים הוא ישחק וימשיך לשחק ככה שהשאר יחכו להזדמנות שלהם".

על היכולת האישית והחזרה להרכב:

"אני עובד קשה באימונים ויש מאמן שמחליט מי יהיה בהרכב. כרגע התחלף מאמן ויש לו דרישות חדשות. הוא משחק יותר התקפי ואני מקווה להוכיח את עצמי למאמן החדש ולחזור להרכב. אנחנו כיבדנו כל מאמן שיה פה ולכל מאמן יש את השיקולים שלו כמו שהיו לסלבישה, אנחנו מכבדים גם המאמן החדש והשיקולים שלו וכל מה שמאמן מביא איתו. אני לא חושב שלאף אחד מהמאמנים יש או היה משהו אישי נגד השחקנים אלא כל מאמן הייתה לו ראיית משחק משלו".332A3646

על היריבות העונה מול ב"ש:

"הקרב מול ב"ש הוא קרב צמוד. מדובר בקבוצה מאומנת וחזקה. אבל אני מנגד עומדת קבוצה שזכתה באליפות בשלוש השנים האחרונות והקרב הזה יהיה צמוד עד הסוף. הקבוצה הטובה ביותר תזכה ואני מקווה שזו תהייה מכבי תל אביב".

על ערן זהבי והיכולת שלו במגרש:

"ערן הוא שחקן משמעותי, אולי הכי משמעותי בקבוצה. מסביבו יש שחקנים שעוזרים לו להיות מה שהוא. אני לא יודע אם לקרוא לזה תלות, אבל אין ספק שהוא הכוכב של הקבוצה וזה קורה בהרבה מועדונים גדולים בעולם כמו ריאל מדריד וברצלונה. אנחנו מסביב צריכים לעזור לו כמה שיותרץ עד עכשיו זה הולך בסדר ואני מקווה שזה ימשיך ככה".