מחזור נוסף בליגת WInner יגיע לקיצו מחר כאשר הצהובים יגיעו לעכו להתמודד מול הקבוצה המקומית. מכבי תגיע למשחק לאחר ניצחונות בליגה ובגביע, והחניכים של בוס יקוו להמשיך את הכושר הטוב גם מחר.

לקראת המשחק, הגיע קשרה של הצהובים אבי ריקן לדבר על ההתאקלמות שלו בקבוצה, הכושר הנוכחי של הקבוצה, שינויי המאמנים וגם מאבק האליפות מול הפועל באר שבע:332A3857"גם כששיחקתי בשוויץ היה לי רושם טוב על מכבי. התאקלמתי מהר יחסית, זה קרה בדיוק בדיוק עם תחילת הצ'מפיונס ולא היה זמן לבזבז".

על השינוי בעמדת המאמן

"שינוי מאמנים שם את כולם באותה נקודה. כולם רוצים להוכיח שהם ראויים לשחק. יש אמביציה להוכיח למאמן את היכולת. הצוות החדש מנסים ללמד אותנו את הדברים שלהם וראו בשני המשחקים האחרונים שאנחנו רצים יותר ולוחצים יותר. אני מקווה שזה יניב לנו הרבה ניצחונות בעתיד".

על היחס של השחקנים לשינוי

"השחקנים לא במקום של להיות מרוצים או לא מרוצים. אנחנו מחוייביים למועדון ולא שמים רגשות בעניין".

על העובדה שמכבי משחקת לאחר שבאר שבע שיחקה כבר במחזור הנוכחי

"היו משחקים שאנחנו ניצחנו והם שיחקו אחרינו. מועדון כמו מכבי תל אביב נמצא תמיד תחת רצון להוכיח ומחויבות. כמו שהמאמן אמר, זה ילך עד הסוף. שתי הקבוצות עוד יאבדו נקודות, אני מקווה שאנחנו פחות. מה שעומד לנגד עינינו זה רק המשחק מחר. אין לנו פחד למעוד. אנחנו קבוצה טובה שמכירה את הליגה. יש רק רצון לקחת את שלוש הנקודות ולהראות טוב על המגרש".

על הדרישות הגופניות של הצוות החדש

"אני חושב שיש פה צוות שנותן את האפשרות מההתחלה שנהיה בכושר טוב. יש כאן סגל איכותי שאם יש כמה משחקים בשבוע אז יודעים לנצל את הסגל. אם המאמן דורש מאיתנו לחץ אנחנו נעשה את זה במשך כל המשחק".