פרי גיים

הצהובים חזרו לבלומפילד לאחר שני משחקי חוץ בגביע מול הפועל רמת השרון ובליגה מול הפועל עכו, שני המשחקים כזכור הסתיימו עם ניצחונות של הצהובים. עוד לפני המשחק התקיים טקס הוקרה לראדה פריצה, החלוץ השבדי שבילה שנתיים וחצי במועדון וזכה בשלוש אליפויות ובגביע המדינה במדי מכבי. כמו כן התקיים טקס לזכרו של המנהל המיתולוגי שמעון קורק אשר נפטר במהלך השבוע שעבר.

מחצית ראשונה332A6206

אפשר להתחיל את סיקור המשחק מהלחץ שהפעילו הצהובים על הקבוצה של בן שמעון, על השליטה בכדור הרבה של מכבי ועוד, אך הכל מתגמד לעומת השער האדיר שכבשה מכבי תל אביב בדקה ה-17. דור מיכה מצא בכדור ארוך על 35 מטרים את ערן זהבי שהסתנן לרחבה ועם מספרת אדירה כבש את אחד השערים היפים העונה. הקפטן כובש שוב מול מכבי פתח תקווה לאחר שכבש גם בסיבוב הראשון במושבה. שכובש את השער ה-300 בליגת העל לעונת 2015/16 עם הכי הרבה סטייל שאפשר.

בדקה ה-20 מכבי פתח תקווה הצליחה למצוא חור בהגנה של מכבי תל אביב, וכשיואכים מונונגה פגש את פרדראג ראייקוביץ', השוער הסרבי עצר נהדר את הקשר והציל את המצב. ואם בדקה ה-17 חשבנו שראינו את השער היפה בערב, לנוסא איגיבור היו תוכניות 332A6001אחרות. הניגרי קיבל כדור ארוך מעומרי בן הרוש מחצי המגרש, השתלט בעזרת הגוף, ביצע חצי סיבוב על המגן ושלח כדור אדיר ומסובב מ-20 מטרים שעשה סיבוב על כל רשת השער לפני שנעצר מאחורי קו השער. 0:2 לצהובים, שער שני ברציפות לאיגיבור.

בדקה ה-25 טל בן חיים הבלם הצליח לתקן כדור שגוי של איתן טיבי ולעצור את דור חוגי לפני שהוא מגיע למצב מול השער. דקה לאחר מכן ראה הבלם את הכרטיס הצהוב.

דור מיכה רצה להכנס גם לרשימת הכובשים בדקה ה-40 לאחר ששתי דקות לפני כן הוא פספס מצב קורץ של אחד על אחד מול ניצן. הקשר חתך מקו ימין לקו שמאל, עבר שלושה שחקנים ובעט כדור חזק שהלך לעבר הפינה, אבל איתמר ניצן זינק מצוין והדף את הכדור.

הצהובים הורידו את הרגל מהדוושה וספגו רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה. דור חוגי ניצל ערבוביה ברחבה של מכבי וצימק מקרוב. 1:2 למכבי ומנשה משיח הורה לשתי הקבוצות לרדת להפסקה.

מחצית שנייה

מיד עם פתיחת המחצית השנייה מכבי הגיעה להזדמנות ראשונה. ערן זהבי הכניס כדור עומק לטל בן חיים החלוץ שדהר קדימה והוכשל על סף הרחבה על ידי חגי גולדנברג. המגן ראה צהוב, ואילו הבעיטה החופשית של זהבי הלכה גבוה מעל השער. בדקה ה-60 איגיבור התנהל עם הכדור ומסר אותו לדור מיכה. הקשר בעט דרך המגן כדור שטוח שנהדף על ידי ניצן.

גם ראייקוביץ' הראה שהוא בעניינים עם שתי הצלות גדולות גם בראש וגם ברגל מול חוגי. דקה לאחר מכן המלאבס הגיעו להזדמנות 332A6056אדירה כשמונריו הגיע לכדור קרן שהוגבה לעברו. השחקן היה בנבדל שלא נשרק על ידי השופטים, אך לאחר שהכדור פגש את  משקוף השער, הצהובים יצאו למתפרצת. בן חיים החלוץ דהר לאורך 30 מטרים לפני ששחרר כדור מסובב נהדר לזהבי וסידר לו מצב של אחד על אחד מול ניצן. יותר מזה הקפטן לא צריך. כדור בין רגליו של ניצן ומכבי ביתרון 1:3 בדקה ה-66.

אלי דסה שנכנס בדקה ה-62 כחילוף הראשון של פיטר בוס ראה את הכרטיס הצהוב בדקה ה-73. שתי דקות אחר כך יצא מבשל השער הראשון דור מיכה ובמקומו נכנס דור מיכה. בדקה ה-83 ראייקוביץ' יצא מאוחר לכדור עומק של פתח תקווה, אך טל בן חיים גלש ועצר את הכדור רגע לפני שהוא נכנס לשער. שתי דקות לפני הסיום, עדן בן בסט נכנס למשחק במקומו של טל בן חיים החלוץ.