זה היה קשה יותר משכולם ציפו, אך בסיומן של 120 דקות מכבי תל אביב העפילה לשלב רבע הגמר לאחר שגברה על הפועל ראשון לציון 1:2 באיצטדיון הברפלד. אולהרלנדו סה כבש בבכורה ויחד עם מספרת אדירה של זהבי מכבי הצליחה לגבור על המארחים.

בסיום המשחק פיטר בוס דיבר על המשחק שהתפתח והקושי הרב שגילה מול היריבה:

"זה היה משחק מאוד קשוח ומרתק עד הסוף. הגענו לכאן כדי לנצח, אבל אם הגענו להארכה זה לא טוב כי השחקנים מרגישים את ההארכה על גופם. היה לי בעבר חצי גמר של הארקלס שהייתי בסיטואציה דומה. לא הופתעתי מראשון לציון, הם שיחקו נהדר וקומפקטי והבקיעו שער נהדר מבעיטה חופשית. ראינו גם בסיבוב הקודם שאנחנו מתקשים מול קבוצות מהלאומית. בירכתי את השחקנים על ההעפלה, בשביל זה הגענו לפה. כדורגל מובנה מניסיון, וכמובן שאנחנו כולנו נלמד מהמשחק הזה".

על היכולת בהתקפה:

היו לנו הרבה הזדמנויות הם הבקיעו ראשונים ולמרות המון הזדמנויות לא הצלחנו להבקיע עד הדקה ה-74. אנחנו רוצים ללמוד ממשחקים כאלו ולא עשינו כאן הרבה דברים שהייתי רוצה לראות. בגביע הניצחון זה החשוב. אני אכעס על השחקנים אם אחשוב שהם לא עבדו קשה וזה לא המצב שלנו. שחקני כדורגל יודעים שלשחק מול קבוצה עם הרבה מוטיבציה שבאה מול מכבי תל אביב ומסתגרת זה קשה מאוד. הבקענו שני שערים נהדרים של אורלנדו וזהבי, אני שמח מכך".

על המצב הפיזי של השחקנים

"כרגע מוקדם לדעת את המצב של השחקנים. יש לנו הרבה שחקנים שהתעייפו מאוד היום וחלק כמו טל בן חיים שנפצעו. מחר נתאמן ונראה מה חומרת הפציעות. היו לנו כמה שחקנים שלא רגילים לשחק 90 דקות כמו יובל ועדן, אז בטח שלא 120 דקות כשחלק מהם בעשרה שחקנים. אני בטוח שמול בית"ר ירושלים נשחק עם 11 שחקנים".