פרי גיים AQ7A9274
המחזור ה-15 של ליגת העל לנוער הפגיש את בני יהודה שאירחה את מכבי תל אביב 'שחר' במחזור שנעל את הסיבוב הראשון בליגה.
עוד לפני המשחק נערך טקס לזכרו של שמעון קורק ז"ל אשר כיהן בתפקידים ניהוליים בשני המועדונים. אל הסגל של זיו אריה חזרו אילון אלמוג ועדן קארצב מנבחרת הנערים, כשדן גלזר נעדר גם השבוע עקב פציעה.

מחצית ראשונה

מכבי עלתה ליתרון מוקדם כבר בתחילת המשחק. אליאל פרץ יצר מהלך שהביא את עמית שפירא למצב של אחד על אחד עם שוערה של בני יהודה, לא התבלבל והעלה את הצהובים ליתרון 0:1. לרוע המזל היתרון לא נשמר זמן רב, שמן העבר השני דניאל אביטל AQ7A9305 - עותקהצליח להחזיר את הכתומים למשחק בעזרת שער נהדר שפגע בקורה ונכנס פנימה.

בדקה ה-31 מכבי התקרבה לעלות חזרה ליתרון כשעמית רוזנבוים מסר כדור לגבי קניקובסקי שהתסובב ברחבה וסחט את העצירה משוער בני יהודה שגם הצליח לעצור את ניסיון המספרת של אילון אלמוג. בתום 45 דקות התוצאה השיוויון נשמר.

מחצית שנייה:
את החצי השני פתח זיו אריה עם חילוף ראשון כשהכניס את בר גלילי במקומו של עידן יוגב.  עם פתיחת המחצית הגיעו הצהובים לשתי הזדמנויות, אך אילון אלמוג לא הצליח לתרגם זאת לשערים.

AQ7A9320 - עותק

בדקה ה-56 נכנס עדן קארצב במקומו של תומר אלטמן ודקה לאחר מכן הכניס גם את מחמוד עוויסאת במקומו של אילון אלמוג. בדקה ה-62 החילופים של אריה השתלמו לו. מהלך נהדר של עוויסאת על קו שמאל של המגרש הוליד רוחב נהדר שהגיע למחליף השני, עדן קארצב. השחקן הצעיר עצר על החזה, הניף את הרגל והעלה את מכבי ליתרון 1:2 עם שער נהדר. לקארצב זהו שערו הרביעי בליגה, זאת לאחר שלא פתח עם הצהובים את העונה. מכבי הגיעה לעוד מספר הזדמנויות אך יכולת טובה של השוער של בני יהודה מנעה מהצהובים להגדיל את היתרון.

בסיום