אחרי ששבו למסלול הניצחונות עם ה-0:3 על הפועל כפ"ס ברבע גמר גביע המדינה, מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ באצטדיון המושבה בפ"ת מול נועלת הטבלה, מכבי נתניה. המאמן, פיטר בוס, מתכונן למפגש מול יריבה, שעל פי הערכוןת, תשמור קודם כל על שערה ותנסה למצוא את הצהובים חשופים בחלק האחורי.

"במשחק מול הפועל כפ"ס לא שיחקנו מול יריבה ששיחקה דומה לדוגמא להפועל תל אביב", הסביר בוס, "הם שיחקו יותר פתוח. גם אם נתניה תשחק עם 11 שחקנים מאחורי הכדור אנחנו נצטרך לדעת לפרוץ את ההגנה שלהם. אני מאמין שהפעם יהיה משחק טוב יותר שלנו מאשר נגד הפועל".AQ7A1131

על החשיבות בניצחון בגביע לפני המפגש מול נתניה:

"היה לנו חשוב מאוד לנצח המשחק מול הפועל כפר סבא בגביע לפני החזרה לליגה. בייחוד אחרי שבשני המשחקים האחרונים לא ניצחנו. זה היה מאכזב ולכן היה לחץ לנצח את המשחק מול כפ"ס, וזה לא היה קל".

על התפקוד של ערן זהבי באגף השמאלי:

"ערן יכול לשחק בהרבה עמדות. הוא יכול לשחק גם מצד שמאל וגם כחלוץ. כולם דיברו על זה שהוא לא כבש בדרבי, והוא לא כבש גם בגביע. אבל הוא חשוב מאוד לקבוצה. הוא תמיד מאיים על ההגנה של היריבה ולכן הוא חשוב לנו ועוזר לקבוצה גם כשהוא לא כובש".

על העובדה שהקבוצה תשחק שוב אחרי הפועל ב"ש:

"אני לא חושב שזה צריך להציק לשחקנים. זה לא יעזור להם. זו עובדה ואי אפשר לעשות בנידון כלום, אז העצה שלי היא שהם לא התייחסו לזה".