מועדון מכבי תל אביב מאמין שלקהל האוהדים הרחב יש חשיבות גדולה בהתפתחות של המועדון מקבוצת כדורגל ועד מותג כדורגל בינלאומי. ועל מנת לשפר ולהשתפר החלו במועדון להפעיל קבוצות מיקוד כחלק מהפעילות של המחלקה המסחרית של המועדון במטרה להנגיש את המוצרים לקהל ולהבין טוב יותר  את צרכי האוהדים.קבוצות מיקוד

לצורך קבוצות המיקוד מכנס המועדון נציגות של אוהדים ברמת מעורבות נמוכה, בינונית גבוהה וגבוהה מאוד. מדובר בחמש קבוצות שונות המחולקות לגברים מעל גיל 18, נשים, משפחות ובני נוער. האוהדים התייחסו לחוויה הדיגיטלית שלהם מהאתר הרשמי, החנות המקוונת והעמודים הרשמיים ברשתות החברתיות.

כמו כן, האוהדים התבקשו להתייחס לקולקציות מוצרים שונות, התייחסו לשפת המותג, גזרה, ואופי הקולקציה ומוצרים נוספים שהיו רוצים לראות על המדפים, והעלו הצעות לשימור ולשיפור בנקודות המכירה של המועדון בחנויות הרשמיות בסינמה סיטי ראשון לציון, דיזנגוף וקריית שלום.