טל בן חיים פתח את המשחק הערב (א) על הספסל של הצהובים וראה בתחילת המחצית השנייה את מכבי נתתניה משווה ל-1:1. בוס, שהכניס אותו במהלך המחצית השנייה, הודה שהחלוץ הוסיף מחץ בהתקפה והוביל לניצחון 1:3 על מכבי נתניה.

בן חיים סיכם בסיום ואמר: "זה משהו שאנחנו רגילים אליו שאנחנו באים לשחק משחקים כאלה בליגה וקבוצות מסתגרות מולנו. לא תמיד אנחנו כובשים בהתחלה ואז המצב מסתבך. הפעם כבשנו והם הצליחו להשוות וזה היה קשה לא פחות. בשורה התחתונה מה שחשוב הוא שניצחנו וזה מה שלוקחים מהמשחק הזה".332A2719

על הפער מב"ש:

"זה ישב בראש לפני המשחק שב"ש הגדילו את הפער ל-8 נקודות. כל מי שיש לו עיניים רואה שיש שתי קבוצות שנלחמות על האליפות. אנחנו מתמודדים מול קבוצה מצויינת שהיא כרגע במקום הראשון עם פער יחסי גדול מאיתנו. ברגע שמגיעים למשחק ואנחנו במרחק של 8 נקודות מהמקום הראושן אז זה ברור לנו שנגמרו הנקודות שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לאבד. מעכשיו צריכים לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה ואני שמח שעמדנו במטרה שלנו"

על כך שעלה מהספסל:

"אין מוטיבציית יתר. כל פעם שאתה על המגרש יש לך מוטיבצייה לנצח. היום פתחתי את המשחק על הספסל וזו החלטה של המאמן. אני שמח שניכנסתי והצלחתי לשנות את התוצאה".

על הביקורת שספג אחרי הדרבי:

"כשאמרתי את דבריי בסיום הדרבי הייתי מאוד רגוע ולא עצבני כמו שכולם חשבו.ידעתי שיהיו ביקורות אחרי. אני שחקן שאומר מה שיש לו לומר. מבחינתי זה מאחורי".