לפני כשבועיים חזר האריס מדוניאנין למכבי תל אביב וכבר הספיק להשתתף בשני משחקים. הערב (ד') הבוסני הבקיע שער נהדר מול הפועל כפר סבא בסיבוב הראשון של רבע גמר גביע המדינה ועזר לצהובים לשייט לניצחון 0:3 בתום המשחק.

מדוניאנין התראיין בסיום ודיבר עם המשחק עצמו,  החזרה שלו לצהוב וגם על השאיפות שלו לעתיד: "לוקח זמן לחזור לכושר. לא הייתי שמח עם המשחק שלי כי איבדתי כדורים שאני לא מאבד בדרך כלל. זה קורה, לא שיחקתי שנה ויקח לי זמן לחזור לכושר מלא, אני מאמין שבפלייאוף אני אהיה בכושר מלא. אני רוצה לזכות בתואר העונה עם מכבי."

על השער שהבקיע הערב

"אני תמיד רוצה לעזור לקבוצה עם מסירות, וכשאני באיזור הרחבה אני אוהב לבעוט לשער. אני עדיין צריך לשפר את הבעיטה שלי והדיוק. אני מקווה שגם בפעמים הבאות אני אצליח להבקיע בשביל במכבי".

על המאבק מול ב"ש

"באר שבע לא לוחצת אותנו. הם מובילים והם צריכים לנצח כל משחק. יש לנו עוד שני משחקים מולם והכל עוד פתוח".

על החזרה שלו לצהוב

"כשדיברו איתי עיתונאים לפני כשנה אמרתי שלא אחזור, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה. עם המאמן שהגיע והשינוי שיש במכבי אני מקווה שאוכל לספק עוד משחקים טובים. לקח לי זמן לחשוב אם להגיע או לא. עזבתי בטונים צורמים והייתי צריך לחשוב על זה. לא רציתי לעזוב כך, אבל לא הייתי מרוצה מהמצב בזמנו. ידעתי שהיו שחקנים טובים אבל הייתה חסרה השדרה הניהולית. אני פה ואני מרוכז בעתיד שלי עם המועדון".

לגבי הכדורגל הישראלי מאז שעזב

"קרו הרבה דברים טובים בכדורגל הישראלי. באר שבע היו משחק קל פעם והיום הם מועמדים לתואר. זה החלום לשחק בליגת האלופות, אבל קודם יש לנו דרך ארוכה שכרוכה בלנצח הרבה משחקים".