פרי גיים

מכבי תל אביב 'שחר' פתחה את הסיבוב השני של ליגת 'טוטו' לנוער עם משחק חוץ מול מ.ס. אשדוד. במפגש הקודם בין השתיים היהAQ7A0707 זה דן גלזר אשר כבש את השער שהכריע את ההתמודדות, וכעת הצהובים יאלצו להסתדר בלי הקפטן שעזב לקבוצת בית"ר תל אביב רמלה. את מקומו עם סרט הקפטן ימלא עידן יוגב. החניכים של זיו אריה הגיעו למשחק כאשר הם במקום השני בטבלה ועם רצון להמשיך את המומנטום של הניצחון בשבוע שעבר מול בני יהודה. באשדוד ניתן היה להבחין ברון גבאי אשר הושאל בחלון ההעברות לאשדוד ופגש את חבריו, הפעם במדי היריבה.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם לחץ גבוה וחזק על כל חלקי המגרש, אך דווקא אשדוד היו אלו שהגיעו להזדמנות ראשונה כאשר נגיחה של שחקן אשדוד מצאה את חביב עירני ובעזרת המשקוף הכדור הורחק מהשער. למרות השליטה הרבה בכדור, מכבי התקשתה להביא את האיכויות שלה בחלק הקדמי לידי ביטוי.

בדקה ה-30 של המשחק המארחים היו קרובים לעלות ליתרון לאחר שניצלנו טעות בהגנה, אך הבעיטה הלכה מחוץ למסגרת. AQ7A0704הצהובים הצעירים שמתקשים עד כה העונה בניצול המצבים מול השער הוכיחו שממשחק למשחק הם משתפרים וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-41. מהלך נהדר של גבי קניקובסקי ואליאל פרץ הותיר את האחרון עם הכדור על סף הרחבה. הקשר שחזר לפני כמה שבועות לנוער העביר פס רוחב לאילון אלמוג, שבהזדמנות הראשונה שלו הרשית את הכדור פספסה לפינה השמאלית העליונה של השער והעלה את מכבי 'שחר' ליתרון 0:1, יתרון אשר נשמר עד לשריקת המחצית.

מחצית שנייה

החצי השני נפתח עם חילוף של זיו אריה אשר הכניס את אור דסה במקומו של שי גולן. המשחק התנהל עם פחות אנרגיות בחצי השני, אשר נעצר לא פעם בגלל עבירות. דסה שנכנס בחצי הגיע להזדמנות נהדרת כאשר הגיע לכדור באמצע הרחבה, אך הנגיחה שלו פספסה במעט את המסגרת.

אריה הכניס למשחק גם את מחמוד עוויסאת, עומרי הרמתי ותומר אלטמן. לקראת דקות הסיום המשחק נוהל מחוף לחוף, אך אף קבוצה לא הצליחה לנצל זאת ולכבוש שער. בסיום מכבי הצליחה להשיג ניצחון נוסף עם פתיחתו של הסיבוב השני.