פרי גיים
לאחר שפתחו בצורה חיובית את הסיבוב השני של ליגת 'טוטו' לנוער, מכבי תל אביב 'שחר' חיפשה להשיג ניצחון נוסף על בני בוס קרוזןסכנין במחזור ה-17. בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו, סכנין ניצחה במשחק אותה אירחה בתוצאה 0:1. מי שהגיעו לראות את הצהובים הצעירים היו מאמן הקבוצה הבוגרת ועוזרו פיטר בוס והנרי קרוזן.

מחצית ראשונה

הדקות הראשונות של המשחק היו מעט מנומנמות, אך הקבוצות החלו לבחון אחת את השנייה רבע שעה מהפתיחה. בדקה ה-16 אילון אלמוג הצליח לנגוח כדור נהדר שהגיע מאגף ימין ולהבקיע, אך השער נפסל בטענת נבדל. שתי דקות לאחר מכן גם סכנין הגיעה להזדמנות קורצת, אבל חביב אוחיון היה במקום כדי למנוע שער.

המשחק המשיך להיות קצבי ובדקה ה-20 גבי קניקובסקי קיבל כדור עומק טוב מעמרי הרמתי,AQ7A1266 אך השוער של האורחים הצליח למנוע את השער. שתי דקות לאחר מכן אלמוג הגיע להזדמנות טובה נוספת כאשר הצליח לעבור את השוער באחד על אחד,  אך פספס במעט את המסגרת.
לאחר מכן המשחק נרגע, כאשר שתי הקבוצות ביצעו התקפות ארוכות אך לא הצליחו להגיע לכדי מצבים שיסכנו את השערים. בתום 45 דקות התוצאה נותרה ללא שינוי ובלי שערים.

מחצית שנייה

את החצי השני הצהובים פתחו בסערה. דקה מחידוש המשחק ועמרי הרמתי נגח כדור לקורת השער והחוצה. בדקה ה-51 הגיע רגע המפנה. הרמה של עמית רוזנבוים הסתובבה וניתזה מקורת השער. על הריבאונד השתלט עמית שפירא ובצ'יפ אומנותי הרשית מעל השוער ושחקני AQ7A1247ההגנה. 0:1 למכבי. מיד לאחר השער הכניס זיו אריה את עדן קארצב במקומו של שי גולן. ארבע דקות לאחר מכן נכנס מחמוד עוויסאת למגרש במקומו של אילון אלמוג.

 המשחק נמשך להיות צמוד עד הסוף, כאשר הזדמנויות טובות של קארצב ועוויסאת מיאנו להכנס. בדקה ה-88 סכנין זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים בעקבות נגיעת יד ברחבה. השוער של סכנין ניגש לבעיטה, פגע במשקוף ומשם חביב אוחיון הצליח להשתלט על הכדור ולשמור על התוצאה.