מכבי תל אביב תעלה הערב לאיצטדיון 'המושבה' שם תשחק מול מכבי נתניה אשר נענשה בעונש רדיוס במסגרת המחזור ה-23 (א', 20:30). מכבי תגיע למשחק מעודדת מהיכולת שהפגינה במשחק האחרון בגביע המדינה בו ניצחה את הפועל כפר סבא ועם רצון לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה.

אלי דסה שנעדר מהמפגש הקודם מול היהלומים סיפר לאתר הרשמי על המשחק הקרוב של הצהובים: "לנתניה יש שחקנים כשרוניים עם יכולות טובות. אני חושב שהמיקום שלה לא באמת תואם את היכולת שלהם. צפיתי במשחק שלהם מולנו בסיבוב שעבר, ובאמת ראינו שיש קבוצה שם. נתניה היא מסוג הקבוצות שכל משחק היא מסוכנת כי אתה לא יכול לדעת איזה יום הם יתפסו. אני דסהמאמין שנעשה את העבודה".

על המצב רוח בקבוצה

"הגביע נתן לנו זריקת עידוד גם בגלל היכולת המרשימה שהצגנו וגם כי השגנו תוצאה ששמה אותנו רגל וחצי בחצי הגמר. המורל שלנו לא היה ירוד, אמנם היינו מאוכזבים אחרי הדרבי, אבל זה רק כי הרגשנו שהיינו שווים יותר".

על החשיבות של המשחקים שנותרו עד לפלייאוף

"אסור לנו ליפול בשום משחק ואין יותר מקום לטעויות. אנחנו נצטרך לשמור על מסלול ניצחונות כדי להדביק את הפער, וברגע שתהיה נפילה מהעבר השני אנחנו נהיה שם כדי להדביק את הפער לעבר התואר. אם ניקח את המשחק מול כפר סבא בליגה כדוגמא, זה נגמר ב-0:0 ושם לא היינו רחוקים מלהפסיד. נפלנו מספיק לאחרונה ואי אפשר להקל ראש בקבוצות מהסוג האלה כיוון שהן מסתגרות ויוצרות משחק קשה".