מכבי 'שחר' רשמה היום (ש') ניצחון חשוב כאשר לקחה נקודות מול מכבי נתניה משער של אליאל פרץ בדקה ה-42. הצהובים צמצמו את הפער בטבלה לאור ההפסד של מכבי חיפה וכעת רק נקודה אחת מפרידה בין הצדדים.

בוידאו: שער הניצחון של אליאל פרץ מול מכבי נתניה

מאמנה של הקבוצה זיו אריה התייחס בסיום לרצף הניצחונות, לתהליך שהקבוצה עוברת וגם על המטרות שהציב בפני הקבוצה: "אנחנו לא סופרים ניצחונות. הייתה לנו תקופה של חמישה משחקים בחלק המוקדם של העונה כולל ליגת האלופות שלא ניצחנו, אסור להתעסק בלספור משחקים. התהליך שלנו נובע גם בתמהיל האנושי. נשארנו סגל מאוד קצר וגם ממנו אנחנו שולחים בשמחה שלושה שחקנים לאימוני בוגרת, וזה בלי לדבר על היעדרויות של פצועים ונבחרות. הילדים באים לעבוד קשה כל אימון."

על המשחק עצמו

"בניגוד לשבוע שעבר הפעם המשחק שלנו בהגנה היה רך מאוד ואפשרנו להם להגיע למצבים, חביב הציל אותנו כמה פעמים.  עשינו פה גול גדול היום.דיברנו על הרכות במחצית ותיקנו בחלק השני של המשחק, שלטנו בקצב ולמרות שלא היה כדורגל גדול, מנענו מהם מצבים ממשיים".

על המטרות שהציב לקבוצה

"אני מדבר עם הילדים האלה על שלושה דברים. קידום שחקנים בקבוצה וזה נעשה בצורה פנטסטית, גביע שזו מטרה ששמנו לעצמנו ולהשאר בצמרת. אני לא בכיתי כשהיה שבע הפרש ואני לא קופץ עכשיו כשיש נקודה הבדל. למכבי חיפה יש חלק קדמי יותר מנוסה ומוכשר מאיתנו. אנחנו לא נתעסק כל שבוע בתוצאות, אלא נתרכז בדרך שלנו".AQ7A1941

גם בלמה של הקבוצה רן ואתורי דיבר לאחר המשחק וסיפר על ההתקדמות של הקבוצה: "אנחנו עובדים קשה באימונים ואני שמח שהדברים מתחברים. אנחנו חושבים קודם כל הגנה. ככל שהעונה התקדמה אז גם אנחנו התקדמנו. יש לנו קבוצה עדיין צעירה וכולם עושים משחק הגנה החל מהחלוצים".

על המצב בצמרת

"ברור שהנקודה מחיפה זה קורץ, אבל אנחנו חושבים משחק משחק. רצף כזה או אחר לא מעניין אותנו. ברור שבסופו של דבר קבוצת הנוער של מכבי זה תארים, אבל המטרה העיקרית היא קידום שחקנים ואני מרגיש שבזה אנחנו מצליחים".