פרי גיים332A4731

מכבי תל אביב אירחה את הפועל חיפה בבלומפילד במסגרת המחזור ה-24 של ליגת Winner. הצהובים הגיעו אחרי ניצחון במחזור הקודם על מכבי נתניה, כאשר הפעם סדר המשחקים סידר לצהובים לשחק לפני היריבה בצמרת הפועל באר שבע. פיטר בוס ביצע שינוי אחד מאותו הרכב אשר ניצח במחזור הקודם כאשר עומרי בן הרוש חזר להרכב לאחר השעייה של צהובים במקומו של אבי ריקן שפתח על הספסל.

גם אורלנדו סה וטל בן חיים אשר חזרו מפציעות חיכו להזדמנות על הספסל של בוס. אלי כהן עמד לראשונה על הקווים אצל היריבה לאחר שמונה למאמנה של הפועל חיפה באמצע השבוע.

מחצית ראשונה

אם לומר את האמת, המחצית הראשונה לא ניפקה לנו אף אירוע עד הדקה ה-37, אז 11,823 הצופים חזו בהאריס מדוניאנין טיווח לראשונה את השער של מריאן אנטולוביץ' מ-25 מטרים וסחט עצירה נהדרת מהשוער של חיפה. בדקה ה-39 דימיטרי באגה ספג 332A4928כרטיס צהוב ראשון במשחק לאחר שביצע עבירה על עדן בן בסט.

בדקה ה-41 האריס מדוניאנין הרים כדור נייח שנהדף רע על ידי אנטולוביץ', אך הבעיטה של עומרי בן הרוש חלפה מעל משקוף השער. מכבי הרימה את הקצב בעשר הדקות האחרונות של המשחק וגם ניסיון בעיטה של דור מיכה נהדף על ידי הגנת חיפה. רגע לפני שריקת במחצית הצהובים הגיעו להזדמנות גדולה כשערן זהבי היתל במגן על קו שמאל  והרים כדור שמצא את קרלוס גרסיה חופשי לגמרי, אך הבלם לא מצא את המסגרת והשאיר את המחצית הראשונה ללא שערים.

מחצית שנייה

 בדקה ה-58 נרשמה ההזדמנות הראשונה לאחר שדור מיכה הרים כדור שמצא את בן בסט, אך הבעיטה של החלוץ הלכה גבוה מעל המסגרת. לאחר הבעיטה בוס ביצע חילוף כפול והכניס את אורלנדו סה לבכורה בליגה יחד עם טל בן חיים החלוץ, במקומם של עדן בן בסט וגל אלברמן. דקה לאחר מכן בוס נאלץ לבצע חילוף נוסף כשהוציא את עומרי בן הרוש שנפצע ובמקומו נכנס אבי ריקן.

ואז, אחרי 70 דקות לא קלות בבלומפילד, הסכר נפרץ. האריס מדוניאנין עם כדור ענק לערן זהבי שהשתלט נהדר והוכשל טאדטס 332A5199קינאנסקאס. את הפנדל לקח זהבי עצמו ודייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לצהובים, שער 26 בליגה העונה לקפטן.

בדקה ה-74 הגיעה עוד הזדמנות גדולה של הצהובים. דאבל פס נהדר בין מיכה לאורלנדו סה שחרר את הקשר לפריצה על קו ימין. מיכה העביר כדור אלכסוני שמצא את איגיבור שבעט היטב אך נבלם על ידי אנטולוביץ', כשגם הריבאונד של טל בן חיים החלוץ נהדף היטב על ידי השוער.

בדקה ה-80 הגיע השער השני. התקפה של הצהובים תפסה תאוצה כשאורלנדו סה הכניס כדור נהדר לטל בן חיים שדהר עם הכדור ומזווית קשה הכניע את אנטולוביץ'. 0:2 למכבי.

עד הסיום מכבי המשיכה ללחוץ והגיעה לעוד הזדמנויות כאשר כדור של זהבי פספס במעט את המסגרת ובעיטה של דור מיכה מתווך קרוב פגשה את העמוד והחוצה. בדקה ה-91 הפועל חיפה צימקה את התוצאה עם שער של זרקו קוראץ' לאחר שגיאה בהגנה של הצהובים. זה לא הפריע למכבי תל אביב שרשמה ניצחון נוסף בליגה שמצמק את הפער מבאר שבע ל-2 נקודות עד ליום ראשון.