מכבי תל אביב רשמה הערב (ש') ניצחון שני ברציפות בליגה כאשר גברה על הפועל חיפה 1:2 בבלומפילד. למרות הניצחון, מאמנה של הצהובים לא היה מרוצה ולא הסתיר זאת בראיון לאחר המגרש: "אני לא מרוצה מזה ששיחקנו טוב 20 דקות. אני רוצה לראות מכבי טובה גם בשאר המשחק. שיחקנו לא טוב, הקצב היה נמוך ולא הצלחנו לפרוץ את החומה של הפועל חיפה. נגענו יותר מדי פעמים בכדור ולא היינו יצירתיים. ניסינו לשנות והכנסנו עוד שני חלוצים ומשם הדברים נראו יותר טוב וראינו מכבי אחרת".

על החילוף של טל בן חיים

"הוא עלה טוב מהספסל גם מול נתניה. היינו צריכים אותו והוא היה שם בשבילנו. זו הדרך שלו לשכנע אותנו שמגיע לו מקום בהרכב. הייתי שחקן, וכשמאמן אמר לי שאני טוב ולכן הוא שם אותי על הספסל, לא אהבתי את זה. הוא ושאר השחקנים שנכנסו שיחקו שונה כשגם השיטה השתנתה וגרמה לנו להראות טוב יותר".

על השער שספגו

"השער שספגנו היה אחרי כדור קרן. אתה חייב להגן בכדור קרן עם כל הקבוצה. הם הבקיעו דרך כדור חוזר וזה לא קשור לשחקני ההגנה, אלא להגנה כולה".

על העובדה שמכבי שיחקה לפני ב"ש

"לתקשורת זה משנה ששיחקנו לפני באר שבע. אני לא יודע איך הם מתמודדים עם זה. הם כנראה צפו במשחק ובמשך 70 דקות הם היו שמחים, אך אז ניצחנו. מאז שהגעתי תמיד שיחקנו אחרי באר שבע, אז אני אצפה ביום ראשון במשחק ואראה איך הם מתמודדים עם הלחץ".