ביום שישי הקרוב (26/02) ייערך בעיר תל אביב אירוע המרתון הגדול בשיתוף אדידס, נותנת החסות של מכבי ת"א. הערב (ד') הגיעו שחקני מכבי תל אביב וביקרו במתחם המיוחד שהוקם בכיכר רבין לכבוד המרתון, השתתפו בפעילויות שקשורות לטכנולוגיות הריצה של אדידס וגם נהנו מאהבת הקהל שהגיעה למקום. AQ7A2612

בין השחקנים ניתן היה למצוא את אבי ריקן, ברק יצחקי, טל בן חיים הבלם, פרדראג ראייקוביץ', אורלנדו סה, דור פרץ וגל אלברמן שגם דיבר באירוע והתייחס בין היתר לאירוע שיתרחש ביום שישי: "המספרים של הרצים רק הולכים וגדלים וזה מדהים. קרוב ל-40 רצים יקחו חלק במירוצים וזה יפה לראות איך זה מגיע לכל פלחי הקהילה. זה כבוד לאדידס ולעיר תל אביב".

על האפשרות שהוא ירוץ למרחקים כאלוAQ7A2600

"אני אישית אף פעם לא ניסיתי מרתון אז אני לא יודע אם הייתי מצליח. אני מניח שזה סוג אחרי של קושי. מרתון הוא ריצה מונוטונית וכדורגל זה יותר דינמי כך שאי אפשר להשוות. אנחנו עושים אימוני אתלטיקה אז טכנולוגית ה-Boost עושה עבורינו שירות טוב, אני בטוח שגם לרצים".

לסיום התייחס הקשר גם למצב של מכבי בליגה: "הפער הוא חמש ואנחנו לא חוששים מהפער, וגם לא בונים על היריבות שיעשו עבורנו את העבודה. יש עוד שני מפגשים ישירים ועוד הרבה נקודות בקופה. בלי קשר למה שיהיה בסוף, עוד מוקדם מאוד לעשות סיכומים".