לקראת המחזור ה-25 בו תתארח מכבי תל אביב בבלומפילד כאשר תתמודד נגד בני יהודה תל אביב, מאמנה של הצהובים פיטר בוס הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק שייערך ביום שבת (19:30). בוס פתח את דבריו והתייחס למפגש הקרוב מול הכתומים: "ראיתי אותם משחקים בעבר. כשמשחקים מול ב"ש אז משחקים באופן דומה למשחק נגדנו. אני מאמין שיהיה משחק דומה".

"הבעיה הגדולה ביותר שלנו כרגע היא פער חמש הנקודות. אנחנו נראה מי יותר טובה בסוף העונה, וזה דבר שאפשר להגיד רק אחרי העונה. מאז שאני פה הם ניצחו הכל, וגם אנחנו ניצחנו לא מעט. שתי הקבוצות חזקות ויהיה מעניין עד הסוף".AQ7A2714

על ההגנה של הקבוצה

"אם נביט על המשחק האחרון, לא נתנו ליריב הזדמנויות. אין לנו בעיות עם השחקנים בהגנה, אך היו משחקים שלא הגנו כקבוצה נכון".

לגבי טל בן חיים הבלם

"טל בן חיים מספיק טוב בשבילי והוא שיחק בכל המשחקים בתחילת דרכי, לפני שנפצע. לפני הפועל חיפה היה לו רק אימון אחד עם הקבוצה וזה לא מספיק בעיניי כדי להשתלב במשחק חשוב כמו שהיה לנו שבוע שעבר".

על ההחלטה לתת יום חופש

"לא נתתי להם עוד יום חופשי, אם מסתכלים על האימונים שלי אני תמיד רוצה אימונים רצופים לפני המשחק. תמיד שלושה ימים לפני המשחק יהיה מנוחה. זה לא קשור לעומס. אני עושה תוכנית לשישה שבועות וזה קשה בישראל כי אתה לא יודע את לוח המשחקים".

על הסגל שלו

"אני בוחר את ההרכב ואת השחקנים . אורלנדו סה והאריס מדוניאנין הגיעו לפה כי הם שחקנים טובים שנכנסים לעמדות שאנחנו רוצים וכדי שיעזרו לנו לזכות באליפות ובגביע. האריס שיחק את כל המשחקים, אורלנדו אחרי המשחק הראשון של בגביע נפצע, ובשבוע שעבר הייתה הפעם הראשונה שיכולנו להשתמש בו. לעומרי בן הרוש יש בעיות בברך ואנחנו לא בטוחים אם הוא יהיה כשיר לשבת, ברק יצחקי לא יוכל לשחק בשבת".