פרי-גיים332A0044

פיטר וחניכיו הגיעו למפגש נוסף מול בני יהודה, השלישי במספר העונה כאשר הפעם הכתומים היו אלו שאירחו את המפגש בבלומפילד. עם שתי ניצחונות רצופים ורצף של 12 משחקים ללא הפסד, מכבי חיפשה לשים ידה על 3 נקודות נוספות, שני מחזורים לפני תחילת הפלייאוף העליון.  אורלנדו סה קיבל את חולצת ההרכב בפעם הראשונה מאז שהגיע, כאשר אבי ריקן פתח גם הוא במקומו של עומרי בן הרוש הפצוע.

מחצית ראשונה

מעל ל-8,000 אוהדים צהובים ראו בבלומפילד את מכבי תל אביב שפתחה את המשחק עם לחץ גבוה על ההגנה של בני יהודה ובלא מעט התקפות הדבר השתלם לה, כשהיא זוכה ברוב הכדורים ואחזקת הכדור במחצית הראשונה. ניסיונות בעיטה של דור מיכה, 332A0018האריס מדוניאנין ונוסא איגיבור חלפו קרוב, אך לא הצליחו להכניע את דלה איינוגבה שעמד בשערה של בני יהודה.

לאחר ניסיונות רבים ואחזקת כדור כמעט מוחלטת של הצהובים, בדקה ה-30 הסכר נפרץ.  אלי דסה פרץ על קו ימין ובעט ממרחק של 30 מטרים אלכסונית מהשער כדור חד שנעצר רק ברשת. שער גדול למגן ובכלל יום נהדר למשפחת דסה לאחר שגם האח הצעיר כבש מוקדם יותר השבת במשחקה של קבוצת הנוער.

מי שהיה פעלתן מאוד במחצית הראשונה היה טל בן חיים שניצל את יכולת הפריצה האישית שלו פעמים רבות באגף ימין, אשר הולידו מצבים מסוכנים ליד השער של איינוגבה. בסיום המחצית הראשונה הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה כאשר מכבי מוליכה בשער 332A9814על הכתומים שלא בעטו לשער פעם אחת לשער במחצית, לעומת 15 בעיטות לשער של הצהובים.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו לכר הדשא אל החצי השני ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-52 דסה התקרב לצמד אישי לאחר שעוד בעיטה טובה שלו כמעט חדרה לשער, אך איינוגבה היה במקום. שתי דקות לאחר מכן יציאה קטלנית למתפרצת של טל בן חיים החלוץ הובילה למסירה לזהבי שמקצה הרחבה בעט החוצה.

במהלך המחצית השנייה נוסא איגיבור ואבי ריקן נפצעו ובוס נאלץ לבצע שני חילופים כפויים כאשר הכניס את גל אלברמן ויובל שפונגין למשחק. החילוף השלישי של ההולנדי הכניס את דור פרץ למשחק במקומו של אורלנדו סה. 332A0254

המחצית השנייה לא הולידה הרבה מצבים, אך בדקה ה-85 ערן זהבי ניצל טעות של אלגרבלי, חטף את הכדור ובעט חזק, אך איינוגבה היה במקום. רגע לפני שריקת הסיום של שמואלביץ', דור מיכה עוד הספיק לנעוץ כדור נוסף בקורת השער. בסיום מכבי מנצחת בפעם השלישית ברציפות ומצמקת באופן זמני את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות.