בשבת הקרובה שנתונים של נערים א' ו-ב' לא יקיימו משחקים עקב פגרת נבחרות. מחלקת הנוער של מכבי תשלח נציגים רבים לשתי הנבחרות, כאשר אחת תתמודד במסגרת גביע הפיתוח של אופ"א, ואחת בשלב העילית של אליפות אירופה.

נבחרת נערים א' (עד גיל 17) תנסה להמשיך את ההצלחה שלה בשלב המוקדם כאשר תתמודד בשלב העלית של אליפות אירופה בבית 8 בו הוגרלה יחד עם ספרד, בלגיה וסלובניה. הנבחרת שתסיים במקום הראשון תעפיל אוטומטית יחד עם 7 הסגניות המובילות בטורניר כולו (שמונה בתים סה"כ). כבר ביום שישי תתמודד הנבחרת נגד הנבחרת הספרדית, יומיים לאחר מכן ביום ראשון נגד המקבילה הבלגית שמארחת את הטורניר, ותסיים נגד הנבחרת הסלובנית. הנבחרת הישראלית תעוטר בלא פחות משבעה נציגים ממכבי תל אביב מקבוצת הנוער ומקבוצת נערים א'. השחקנים שייצגו את מכבי בכחול לבן של הנבחרת הם עדן קארצב, חן עוזרי, ירין שרעבי, נועם כהן, נתנאל פרץ, ניל גולדברג ואילון אלמוג.

הכחולים לבנים הצעירים מתכוננים למשחק ואלמוג דיבר על התחושות לקראת המשחק הראשון: "בתחילת הקמפיין הרבה אנשים אמרו שאנחנו לא מספיק טובים והספידו אותנו. אנחנו הוכחנו בשלב המוקדם שאנחנו יחידה אחת עם אופי חזק שרוצה להגיע צעד צעד הכי גבוה שאפשר, לאליפות אירופה שתתקיים באזרבייג'אן. יש כאן תחושות טובות מאוד וכולם באנרגיות חיוביות. משחק המפתח שלנו הוא ביום שישי נגד ספרד. ניתן הכל, כולל את כל האקסטרות ואני מאמין שנצליח במשימה".

החלוץ הצעיר התייחס גם לריבוי הנציגים בצהוב בנבחרת:

"יש לנו כאן שבעה נציגים ממכבי וזה קודם כל מראה על העוצמה של מכבי תל אביב כמועדון. איפשהו זה נותן תחושת ביטחון כי אלמוג איילוןהשחקנים מגיעים איתך ומכירים אותך. אם ניקח בחשבון שחמישה מהשבעה הם שחקני הרכב, זה נותן לנו המון כח במגרש".

אלמוג שיפספס את המשחק החשוב של הנוער נגד מכבי חיפה בשבת ולא מסתיר את התחושות:

"אם לומר את האמת, זו תחושה מעצבנת לפספס את המשחק הזה. גם בסיבוב הקודם הפסדתי את המשחק מול מכבי חיפה בגלל פעילות בנבחרת ומאוד ציפיתי למשחק הזה. זה מבאס, אבל אני סומך על החברים שלי שלא מפסיקים להתקדם ולהוכיח העונה את עצמם.  אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואני מאמין שהם יעשו את המיטב. אני כמובן מאחל להם הצלחה רבה מרחוק!"

גם נבחרת נערים ב' תתמודד במסגרת טורניר הפיתוח של אופ"א, אשר נועדה להכנה ראויה יותר של הנבחרות לקראת אליפויות אירופה. גם בנבחרת הזו הנציגות הצהובה היא רבה כאשר שישה נציגים בצהוב בדמותם של אלון שטורסברג, תומר מכלוף, בר לוי, אדיר חרדון, סהר ברמי,וגיל רחימי. הנבחרת שמודרכת על ידי אלון חזן תתמודד במסגרת טורניר הידידות שנערך בסרביה את המקבילה המקומית ואת הנבחרת המקבילה ממולדובה.