פרי גיים332A1317

עם יתרון מבטיח של שלושה שערים מהמפגש הקודם, מכבי תל אביב אירחה את הפועל כפר סבא למפגש הראשון מבין השניים שייערך תוך שלושה ימים בין הקבוצות. פיטר בוס העניק מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון כאשר העלה גם את אילון אלמוג ואליאל פרץ מקבוצת הנוער להופעות בכורה במדים הצהובים.

מחצית ראשונה

לירן וקסברגר הוציא את המשחק לדרך לעיניי 2656 צופים בבלומפילד. בדקה ה-4 ביצוע וירטואוזי של ברק יצחקי על אגף ימין הוביל להרמה שמצאה את יואב זיו שמסף הרחבה בעט החוצה. בדקה ה-23, הצהובים עלו ליתרון ראשון. עדן בן בסט חטף כדור סמוך לרחבה של הירוקים, הטעה את המגן עם תרגיל נהדר והוריד פס מושלם לשלומי אזולאי שמרחבת ה-5 בעט בקלילות פנימה. 332A08440:1 למכבי, 0:4 בשכלול המשחקים.

רגע לפני הירידה למחצית הגיע המהלך של המשחק כשעדן בן בסט חטף כדור בחצי המגרש, וראה שההצטרפות דלה אז לקח את הכדור עד הרחבה כשהוא מעביר שלושה שחקנים ואת בן רהב שהכשיל אותו ברחבה. מהלך ענק של החלוץ שניגש לנקודה הלבנה ובעט בעיטה אדירה לרשת של כפר סבא. 0:2 למכבי שגם הוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה.

מחצית שנייה

עם חידוש המשחק ביצע שרון מימר את החילוף הראשון שלו כאשר הכניס את מאוויס צ'יבוטה שמושאל מהצהובים. 7 דקות לקח לעדן בן בסט להגיע להזדמנות נוספת מול בן רהב, אך הפעם השוער הדף את הכדור. אילון אלמוג הרגיש יותר בנוח במחצית השנייה בה ניסה גם לטווח את שערו של רהב, אך הכדור לא מצא את המסגרת. זו גם הייתה הפעולה האחרונה של הצעיר המוכשר שבוודאי עוד נראה בעתיד במדי הבוגרת, כאשר ערן זהבי החליף אותו.

בדקה ה-70 מהלך יפה של אליאל פרץ וערן זהבי הוליד בעיטה חזקה של הקפטן מהרחבה, אך הכדור על גבוה מעל השער. הקשר 332A0854הצעיר המשיך להראות ניצוצות ודקה לאחר מכן כמעט בישל לברק יצחקי שניסה בצ'יפ להכניע את רהב, ללא הצלחה. לאחר המהלך אליאל יצא ובמקומו נכנס האריס מדוניאנין.

הצהובים הגיעו למספר הזדמנויות קורצות ליד השער שלא נכנסו, ובסיום הצהובים רושמים העפלה לחצי גמר גביע המדינה