תחושה של פספוס. זה המסר העיקרי שהעבירו שחקני מכבי תל אביב אחרי ה-1:1 מול הפועל ב"ש באצטדיון טרנר. הצהובים חשו בעליונות במרבית דקות המשחק, אך לא ניצלו את ההזדמנויות שנבעו מכך.

ולמרות התוצאה שמשאירה את הפער בצמרת על נקודה אחת בלבד מהמוליכה הפועל ב"ש, האריס מדוניאנין מאמין ש"הכל עוד פתוח".

"אני מאוכזב. שלטנו במשחק לאורך 90 דקות. היינו צריכים לקבל החלטות טובות יותר ב-20 המטרים האחרונים והיינו יכולים לנצח את המשחק. הפועל ב"ש באו בעיקר לקחת נקודה ולא כדי לשחק את הכדורגל שלהם".332A5571

על הציפיות מהיריבה שמוליכה את הטבלה:

"ציפינו מהם לשחק יותר כדורגל. הם שיחקו בעיקר על כדורים ארוכים. יכולנו לנצח את המשחק אבל נכנענו לשער אחד שאיזן את התוצאה. יש לנו עוד שמונה משחקים לשחק מתוכם ב"ש תגיע להתארח אצלנו באצטדיון ככה שהכל פתוח".

על המאבק על תואר האליפות:

"יש הרבה קבוצות טובות בפלייאוף העליון. רק אתמול שמענו שרעננה הביסה 0:3 את מכבי חיפה. וגם בית"ר קבוצה טובה מאוד ובני סכנין. כולם ישחקו כדי לזכות בכל הנקודות. זה היה חשוב שלא הפסדנו את המשחק בב"ש ושהוכחנו שאנחנו קבוצה שנמצאת בכושר טוב, שולטת במשחק ללא עוררין ועוד עשינו את זה באצטדיון הביתי של ב"ש. אנחנו קבוצה מאוד חזקה שהוכיחה שהיא חזקה יותר מב"ש".

האם המשחק הוכיח שמכבי טובה יותר מב"ש?

"אנחנו תמיד נחשוב שאנחנו טובים מכל הקבוצות. אני חושב שאתמול הוכחנו לכולם שאנחנו נראים בכושר טוב יותר מהם ועוד באצטדיון הביתי שלהם. אנחנו עדיין רק בפער של נקודה אחת מהמוליכה, ויש לנו עכשיו שבועיים לעבוד קשה ולהתכונן לקחת את כל הנקודות מהפועל רעננה".