מועדון מכבי תל אביב מרכין ראשו עם לכתו של אגדת הכדורגל ההולנדית ואביו של ג'ורדי, יוהאן קרויף, שנפטר בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן.

הבעלים מיץ' גולדהאר אמר לאתר הרשמי: "בשם כל מי שקשור למועדון הכדורגל מכבי ת_IR_9402 (Medium) - Copy"א, האוהדים, העובדים, השחקנים, וצוות המאמנים, ברצוני לשלוח את תנחומינו הכנים למשפחת קרוייף בעקבות מותו של יוהאן שלצערינו נכנע היום למאבק במחלת הסרטן. אביו של ג'ורדי ביקר אותנו בישראל פעמים רבות כשלאחרונה עשה זאת לפני מספר שבועות. במהלך השנים האחרונות הפך יוהאן לחלק ממשפחת מכבי ת"א כשהוא חולק עם רבים מאיתנו את הידע שלו ועל כך אנחנו תמיד נעריך אותו. יוהאן היה אחד השחקנים הגדולים בעולם בכל הזמנים והמורשת שלו תחייה לעד. מעל לכל, יוהאן קרוייף היה אדם יקר שהקדיש מזמנו ומרצו לטובת אחרים, במיוחד למשפחתו. הוא היה גאה במיוחד בבנו ג'ורדי ובהישיגיו במועדון הכדורגל מכבי ת"א. היום, מכבי איבדה חבר ואחד אותו נזכור בחיבה רבה".

המאמן פיטר בוס הוסיף: "המחשבות הראשונות שלי עם ג'ורדי והמשפחה שאיבדה את אבי המשפחה אך באותו הזמן את דמות האב של הכדורגל ההולנדי. יוהאן היה ועדיין הכדורגלן הגדול ביותר שהיה להולנד והיחיד שהיתה לו דעה מיוחדת איך כדורגל אמור להיות משוחק.

פטר בוס מדבר על השפעתו של יוהאן קרויף

למדתי מיוהאן המון כשחקן אך גם כמאמן ואני מרגיש שהיתה לי הזכות לבלות במחיצתו רק לפני שבועיים במשך שבוע שלם. הספקנו לשוחח מידי יום על כדורגל בכלל ומכבי ת"א בפרט. אך הדבר העצוב ביותר הוא לדבר על יוהאן בלשון עבר. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחת קרוייף ולג'ורדי בו נמשיך לתמוך כמיטב יכולתנו".