המשחקים נגד באר שבע תמיד היו קשים. בשנה הקודמת המאבק היה ישיר וארוך על התואר, אך בסיום היינו יותר חזקים מהם. אני מקווה שגם השנה מכבי תהיה חזקה יותר. כרגע המצב נראה טוב. באר שבע היו ראשונים הרבה זמן אך חוו תקופה פחות טובה בה איבדו נקודות, וזה הזמן של מכבי להוכיח את עצמה.

אם שואלים אותי, אני חושב שמכבי תזכה באליפות. לא חשבתי כך לפני כמה שבועות, אבל עכשיו אני בטוח בזה כמעט במאה אחוזים. הניסיון ישמש כאן תפקיד רציני. באר שבע מרגישה את הלחץ הרבה יותר בגלל שתי תוצאות התיקו, וצריך לזכור שכדורגל הוא משחק מאוד מנטלי. לדעתי תוצאת תיקו תשחק לידיים של מכבי.

בשביל מכבי שזוכה באליפות שלוש שנים, זכתה בגביע ועלתה לליגת האלופות, הגיוני שהיה מעט סיפריצה גביעפוק אצל השחקנים, אך אני מאמין שעכשיו בפלייאוף כולם מרגישים לחץ בצורה חיובית. מכבי צדה אחר ב"ש כל העונה ועכשיו הם מריחים אותם והרעב חזר ובגדול.

לאחר ששבתי לארץ למכבי פתח תקווה, שיחקתי את המשחק הראשון שלי מול הפועל באר שבע. הם קבוצה חזקה מאוד בהתקפה, אך אפשר להעניש אותם. הם משאירים הרבה מקום בין ההגנה לקישור ומכבי תוכל לנצל זאת, בתנאי שתוכל להיזהר מההתקפה המסוכנת שלהם. אין ספק שהאיצטדיון שלהם יתן להם יתרון אך שוב, כדורגל זה משחק מנטלי והם יודעים שמכבי סוגרת עליהם. אני אצפה במשחק הערב ואין צורך להגיד לכם את מי אני אעודד היום.

שלכם, ראדה.