מכבי תל אביב 'שחר' 4:1 הפועל חיפה 'רובי' 

קבוצת הנוער רשמה את הפסדה השני ברציפות לאחר שאירחה את הפועל חיפה באיצטדיון העירוני ברמלה. הצהובים אמנם פתחו את המשחק היטב, אך לא הצליחו לכבוש ונקלעו לפיגור מוקדם. אילון אלמוג הצליח להשוות, אך לאחר מכן הצהובים ספגו שלושה שערים שקבעו את תוצאת המשחק.

מכבי תל אביב 'עודד' 1:3 ביח"ר ירושלים 'אורן' 

קבוצת נערים א' חזרה נהדר מהפגרת הנבחרות כאשר ניצחה את המקבילה מבית"ר ירושלים במשחק שנערך בקרית שלום. הצהובים עלו ראשונים ליתרון משער שנכבש מהנקודה הלבנה על ידי תומאס פרינס. היתרון החזיק עד הדקה ה-60 בה איזנה בית"ר את התוצאה, אך עשר דקות לאחר מכן נתנאל פרץ החזיר את הצהובים ליתרון ועידן ציוני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-73.

הפועל באר שבע 3:0 מכבי תל אביב 'אלי פוקס' 

יממה לפני שנפגשו הקבוצות הבוגרות, נערים ב' של מכבי והפועל באר שבע נפגשו והפעם ההכרעה הייתה לטובת הצהובים. דני עאמר, אייל חן ושחר דרוקר כבשו לזכות הצהובים.

הפועל קרית אונו 6:0 מכבי תל אביב 'אלדד' 

במשחק חוץ שנערך ביום שבת, ניצחו נערים ג' בצהוב בתוצאה גבוהה את המקבילה מקרית אונו. טשאגר דגו, בר כהן, עידו שחר, עמרי רם, יובל בן עמי ורווה אסייג כבשו לזכות הצהובים.

מכבי ברקאי 0:1 מכבי תל אביב נערים ג'2

קבוצתו של רן אליאס לא הצליחה לשים את ידה על העליונה במפגש מול ברקאי במגרש של הקבוצה המקומית והפסידה משער בודד שנכבש בדקה ה-29.