#טבלה

את הסיבוב הראשון מכבי סיימה עם תשעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. הסיבוב השני עם עשרה ניצחונות, מספר זהה של תוצאות תיקו לסיבוב הקודם וצמצמה להפסד אחד בלבד. 32 נקודות לעומת 29 בסיבוב הקודם.

#המאמןפריירה

שלושה מאמנים עמדו על הקווים של הצהובים בסיבוב השני. סלבישה יוקאנוביץ שהעביר שלושה משחקים בסיבוב השני (שני ניצחונות והפסד), פיטר בוס (שבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו) וכמובן חאבייר פריירה שהעביר משחק אחד ועומד עם מאזן מושלם של מאה אחוזי הצלחה לאחר הניצחון על הפועל רעננה.

#חוד החנית

מכבי תל אביב כבשה 32 שערים בסיבוב השני. לשם ההשוואה, הצהובים כבשו בסיבוב הראשון 27 שערים, כאשר בסיבוב השני כבשה הפועל ב"ש 24 שערים ובית"ר ירושלים כבשה 19 שערים. גם מבחינת כמות הכובשים הצהובים רשמו שיפור. בסיבוב הראשון כבשו עשרה שחקני מכבי, ואילו בסיבוב השני 11שחקנים הרשיתו לזכות הצהובים.

#הקפטן

אי אפשר שלא להקדיש לזהבי פינה נפרדת. עד כמה שזה נשמע לא אפשרי, הקפטן הצליח לשפר את מאזן השערים שלו בסיבוב הראשון שעמד על 12 שערי ליגה. ובכן, הקפטן שכבש  הצליח לעקוף אפילו את היכולת שלו מהסיבוב הראשון כשהוא הרשית 15 שערים צהובים.

#רשת נקייהראייקוביץ׳

פרמטר אחד שמכבי הצליחה בו קצת פחות, הוא שמירה על רשת נקייה. בסיבוב השני רשמה מכבי שישה משחקים ללא ספיגה, אחד פחות מהסיבוב הקודם. קצת מרגיז עכשיו השער בשניות הסיום מול הפועל חיפה נכון?! מכבי ניצבת במקום השני בדירוג משחקים ללא ספיגה עם 13 משחקים, משחק אחד פחות מבית"ר שלא ספגה ב-14 משחקים. באר שבע עומדת על 12 משחקים ללא ספיגה.

#שירים ושערים

אוהדי מכבי תל אביב שהגיעו למשחקים בסיבוב השני נהנו לפחות משער אחד בכל משחק, כאשר אף משחק לא הסתיים עם תוצאה מאופסת. גם שירים לא היה חסר וזה רק בזכותכם האוהדים.דסה

#מעבר לרגל

מכבי תל אביב כבשה בסיבוב השני שני שערים מהנקודה הלבנה, שער אחד ממצב נייח ושלושה שערים בנגיחה.

#מברוק

אלי דסה ואורלנדו סה נכנסו לרשימת כובשי השערים של מכבי בסיבוב השני כאשר הבקיעו שני שערים כל אחד.

#רחוק מהבית

הצהובים לא הפסידו פעם אחת בסיבוב השני במשחק חוץ. למעשה, בכל הליגה הסדירה מכבי לא הפסידה ולו משחק אחד. לא רע!