אחרי שני סיבובים מותחים וצמודים בליגת Winner, המאני טיים של עונת 2015/16 עומד להתחיל. ביום שבת (12/03) מכבי תל אביב תארח את בני סכנין למשחק שיפתח את הפלייאוף העליון ויהיה הראשון בסדרה של עשרה משחקים אחרונים עד לתום העונה.

הצהובים שיארחו את הקבוצה מהמגזר, אותה יפגשו גם בחצי גמר גביע המדינה יקוו להתחיל גם את הסיבוב השלישי של הליגה ברגל ימין מול אותה קבוצה. פיטר בוס פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "בשבילי פלייאוף זו לא התחלה חדשה. שש הקבוצות החדשות ישחקו נגד השנייה ויהיה מעניין".

על אפשרות של מהפך בטבלה

"אני לא חושב שהשבת הזו יחול מהפך בטבלה. יהיה מעניין, אבל לנו חשוב רק להתחיל טוב את הפלייאוף, במיוחד נגד סכנין שאותה בוסנפגוש גם בגביע".

על ההתקדמות של הקבוצה

"אני רוצה להתסכל רק על מכבי. אני הייתי מרוצה מהתוצאה מול כפ"ס, אבל הרבה יותר מדרך המשחק. מאיך שלחצנו ואיך שתקפנו. זה נתן ביטחון לעתיד והיווה התקדמות גדולה מהשבועות האחרונים. צריך להיות כנים. כפר סבא מנסה לשחק יותר כדור מהאחרות. אם אחרי שבועיים הייתי מנחיל את הדרך שלי, זה לא היה מספיק טוב.  יש פילוסופית משחק, אתה מנסה להנחיל לשחקנים ואומר להם מתי הם שיחקו היטב ומתי לו".

על היריבה

"סכנין קבוצה טובה. הם הגנו עם 11 שחקנים מאחורי הכדור ושיחקו מאוד קומפקטי. מאוד קשה לתקוף מול קבוצה כזו, אבל ראיתם גם מול ב"ש שאי אפשר לשמור את זה למשך 90 דקות. ברגעים שנוכל לחדור, נצטרך לנצל זאת"

על השחקנים שהגיעו בינואר

"בשבילי כל השחקנים היו חדשים כשהגעתי בינואר. האפקט על הקבוצה הוא יותר לשחקנים ולאוהדים מאשר לי".

על מסכת הפצועים

"יש לנו עוד שתי אימונים, ורק אחרי זה נדע אם יהיו כשירים".

על הצהוב שספג טל בן חיים

"היו עוד ארבעה שחקנים עם צהוב. הוא שחקן מקצוען שיודע מה הוא צריך לעשות. לדעתי הצהוב שקיבל לא היה מוצדק"