90 דקות חיכו שחקני מכבי תל אביב 'שחר' כדי לפצח את ההגנה הסבוכה של בית"ר ירושלים, עד שהגיע הדקה ה-90, אז השוער, חביב אוחיון, שעלה להתקפה להגבהה של גבי קניקובסקי, התרומם מעל כולם וכבש את שער הניצחון  בנגיחה.  אחרי ההדחה מרבע גמר גביע המדינה, מכבי ת"א 'שחר' שבה השבת למשחקי ליגת טוטו ונאלצה להסתדר ללא אליאל פרץ המורחק. מנגד מי ששב להרכב אחרי שהחלים מהפציעה בראשו הוא השוער, חביב אוחיון. בית"ר הגיעה למשחק בידיעה שהיא ככל הנראה תרד ליגה בתום העונה. את המשחק שפטה, מיתר שמש.

שחקני של זיו אריה פתחו את המשחק עם לחץ על שערו של טמיר ללו, כשבדקה ה-5 היה זה קניקובסקי שבעט מ-17 מטרים לידיו של השוער הבית"רי. בהמשך בית"ר ירושלים החלה להשתלט על המשחק, וחביב אוחיון הצליח לעמוד בשתי הזדמנויות קורצות, האחת של אוז זהבי (15) והשנייה של אוסטין (26).332A0822

בדקה ה-32 רשם גיא אביב את ההזדמנות הטובה ביותר של הכחולים במחצית הראשונה, אחרי שקיבל כדור בתוך הרחבה מזווית קשה בעט סמוך לקורה השמאלית. השחקנים של זיו חזרו לשלוט במרכז המגרש, ובדקה ה-40, דסה, בפריצה נהדרת מצד ימין השאיר כדור רוחב לאלמוג איילון שבעט מ-10 מטרים מצויין, טובול הציל מהקו. בסיום המחצית הראשונה, שתי הקבוצות ירדו להפסקה בשיוויון 0:0.

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי שתי הקבוצות. בדקה -52, אלמוג איילון וגבי קניקובסקי רשמו הזדמנות ענקית לעלות ליתרון את הצהובים, אחרי שהראשון בעט מ-7 מטרים וסחט הצלה ענקית של ללו, קניקובסקי עט על הכדור החוזר ובעט שוב שטוח, כדור שפגע באחד משחקני ההגנה של בית"ר ויצא  לקרן. בקשה ה-58 אוסטין כמעט ורשם את שער העונה, כעם העקב הדביק את הכדור לקורה מזווית קשה.

מכבי המשיכה לשלוט במרכז המגרש ולהגיע למצבים, אבל אין ספור ההזדמנויות של הכחולים ברגלים כשלו עד שהגיע חביב אוחיון, השוער, שעלה לכדור חופשי בדקה ה-90 אותו הגביה גבי קניקובסקי. אוחיון התרומם מעל כולם, ונגח לרשת של ללו. שער ניצחון ענק של השוער ששב לשחק אחרי תקופת החלמה.332A1003

בסיום המשחק אמר המאמן זיו אריה: "המשחק הזה היה 90 דקות שסיכמו את העונה שלנו. אחרי יום רביעי רציתי שנשים את ההדחה בצד ונגיע עם אנרגיות גבוהות כאילו העונה רק מתחילה. זה לא כל כך הצליח וב-20 דקות הראשונות נראינו עייפים וכבויים. שיחקנו נגד יריבה שבאה מסודרת מתוך מטרה לקחת נקודה או לנסות לעקוץ. אנחנו לא יצרנו מצבים והתקשנו מול יריבה יותר מסודרת ופיזית מאיתנו. במחצית השנייה הגענו למצבים אבל התקשנו לכבוש. כמו בעונות הקודמות אני אמרתי גם עכשיו שחביב אוחיון הוא סוג של עוגן שלנו. אני שמח בשביל השחקנים שהם הרימו את עצמם".

חביב אוחיון הוסיף: "חיכיתי לגול הזה הרבה זמן. תמיד אני מאמין כשאני עולה שאני אשים גול. אחרת לא הייתי עולה. אני במכבי ומחכה להתקדם ממשחק למשחק. בנוגע לעתיד שלי? אני סומך על האנשים במכבי שיקבלו את ההחלטה הנכונה. סומך על החברים שלי והכישרון שלהם במשחקים הבאים לא ייצטרכו אותי כדי לנצח".