מכבי תל אביב תארח מחר את בית"ר ירושלים במחזור ה-30 בליגת WINNER, כשערב המשחק הפער ממוליכת הטבלה, הפועל ב"ש עומד על שתי נקודות בלבד. למרות ההזדמנות של מכבי להעפיל למקום הראשון, בקריית שלום מודעים לעובדה שבית"ר היא הקבוצה היחידה שהצהובים טרם ניצחו העונה. כמו כן, זוכרים היטב את ההפסד לבית"ר בבלומפילד 4:2 בסיבוב הראשון.

בוס ויצחקי במסיבת העיתונאים לקראת בית"ר י-ם

המאמן, פיטר בוס, התייחס במסיבת עיתונאים למפגש מול הקבוצה של סלובדאן דראפיץ' ואמר: "כמובן שהתוצאה של ב"ש טובה לנו, אבל זה משהו אחד. עכשיו אנחנו חייבים להשיג תוצאה טובה נגד בית"ר ירושלים. המשחק מחר הוא החשוב ביותר ואנחנו מפוקסים בו בלבד. המשחק הכי חשוב יהיה רק אחרי המחזור ה-36. גם אם ננצח מחר העונה לא נגמרה וגם אם לא ננצח העונה עוד לא נגמרה".

על ההפסד בסיבוב הראשון לבית"ר:

"אני מכיר את התוצאה למרות שאני לא הייתי המאמן. אני יודע לומר שמחר יהיה משחק קשה מאוד. לעובדה שלא ניצחנו את בית"ר עוד העונה אין השפעה. סטטיסטיקה זה נחמד, אבל העובדה שלא ניצחנו עוד את בית"ר רק נותנת לנו יותר מוטיבציה לנצח מחר".

על השינויים שהוא מתכוון לעשות:

"אני תמיד רוצה ללמוד מהטעויות שעשיתי. כשהגעתי למכבי ניסיתי להעביר סגנון משחק מסוים. אבל אמרתי כבר שהגנה עושים עם 11 שחקנים ולא רק עם שחקני הגנה. זה מה שאמרתי לשחקנים וזה מה שתרגלנו בכל התקופה מהמשחק האחרון בטדי. אם נעשה את זה נכון אף אחד לא יוכל לעצור אותנו".

על ההכנות למשחק:

"אני לא מתכונן למשהו מיוחד. אני רואה את ברצלונה. כולם יודעים איך היא תשחק והיא עדיין מנצחת. אני מאמין שאם תעשה את מה שאתה אמור לעשות כמו שצריך אף אחד לא יצליח לעצור אותנו".

כתגובה לדבריו של ברק בכר:

"אני לא אתייחס לדברים האלה. אני מרוכז אך ורק בקבוצה שלי ולא רוצה ששום דבר יסיח את דעתי. הרבה אנשים מדברים עלי, אני לא יכול להתייחס לכל דבר. יש לי הרבה עבודה ואני מעדיף להתרכז בזה".

על העובדה ששיחק במשחק האחרון רק עם אלבברמן ומדוניאנין במרכז המגרש:

"אחרי מחצית הראשונה במשחק מול הפועל רעננה לא שיחקנו טוב בכלל. עם אותם שחקנים פתחנו את המחצית השנייה ונראינו במרכז המגרש טוב יותר. אני לא אוהב לדבר על מספרים כמערכים, זה הכל תלוי איפה אתה מציב את השחקנים. אני חושב שזו הייתה הבעיה במשחק נגד רעננה ואני חושב שפתרנו את זה".