הרבה זמן חיכה ברק יצחקי לשער שכבש במחזור האחרון נגד הפועל רעננה, ועכשיו, ערב המשחק מול בית"ר ירושלים החלוץ יקווה שקבוצתו תרשום ניצחון על בית"ר ירושלים,היריבה  בה גדל ותעפיל למקום הראשון.

בוס ויצחקי במסיבת העיתונאים לקראת בית"ר י-ם

"זה נכון שעדיין לא ניצחנו את בית"ר ירושלים, אבל מבחינתנו נבוא מוכנים כדי לקחת את ההזדמנות ולהעפיל למקום הראשון. ננסה לעשות את מה שאנחנו עושים טוב לאחרונה וזה לשמור על יציבות".

על השער שהבקיע והמעמד שלו בקבוצה:

"אני תמיד שמח שאני מבקיע. אני לא אחד שמשתגע אחרי שערים, אבל אי אפשר להבקיע שער ולא להיות שמח. אני חושב שעומר אצילי הוא שחקן חשוב לבית"ר ירושלים אבל היא קבוצה מצויינת. אנחנו לא צריכים להסתכל על שחקנים כאלה ואחרים אצל היריבות, אלא להתרכז רק בעצמנו".

על הישיבה על הספסל:

"אף שחקן לא שמח לשבת על הספסל, אבל כרגע הקבוצה משחקת טוב ומציגה יכולת גבוהה ואני אחכה להזדמנות שלי כדי להוכיח שאני יכול לעזור לקבוצה ויש לי מקום בהרכב. בכדורגל הכל יכול לקרות. ראינו במהלך התקופה שלי פה שהיו לי הרבה עליות וירידות בעיקר בגלל הפציעות שליוו אותי. אני עדיין בטוח שאוכל לעזור לקבוצה הזו כי המועדון הזה נתן לי כל כך הרבה שאני נחוש לעזור בכל דקה שאוכל".

על מהות המשחק מחר:

"אני כבר אמרתי בעבר שבית"ר ירושלים היא קבוצה שאי אפשר לדעת מה היא תציג מולך. אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו ואם נעשה הכל כמו שצריך אז נשוב למקום הראשון".