פגרת הנבחרת מאחורינו. שישה משחקים מחכים לנו כולל חצי גמר גביע המדינה מול בני סכנין, ערב פסח, ועוד הפתעות. אז זה הזמן לרשום. מתחילים:

3 באפריל – מחזור 29: מכבי ת"א מארחת בבלומפילד את הפועל רעננה, 20:30, בלומפילד (LIVE מהמגרש)

הצהובים יקוו להעפיל למקום הראשון, לפחות עד למשחק של הפועל ב"ש מול בית"ר ירושלים. עוד לפני כן, הקבוצה מהדאבל ההיסטורי בעונת 1995/96 תשיק את 'מועדון שחקני העבר' של מכבי ת"א, כשיעלו לטקס מיוחד על כר הדשא (אל תחמיצו את תוכנית המשחק הדיגיטלית המיוחדת שתהייה זמינה לכם באפליקציה ביום ראשון בבוקר). לפני שריקת המשחק נכבד את זכרו של יוהאן קרויף עם החולצות המיוחדות שהודפסו לזכרו של אגדת הכדורגל ואביו של ג'ורדי קרויף. וכמובן, לאורך כל המשחק תוכלו להאזין ל-'LIVE מהמגרש': ליאור טימור ואלון נתן יהיו בעמדת השידור. במהלך השידור תתבקשו לענות על שאלת טריוויה, ואולי תזכו בזוג כרטיסים למשחק הבית הבא נגד בית"ר ירושלים. אל תחמיצו!

7 וב-12 באפריל – 'בטוחים בדרכים' מפגש שני בשיתוף KIA ומכבי ת"א

אחרי שגל אלברמן, קרלוס גרסיה, טל בן חיים ויואב זיו ניסו ביחד עם 40 נערים שנבחרו את מסלול המירוצים בפעילות לנהיגה בביטחה של KIA בשיתוף מכבי, עכשיו גם לכם יש הזדמנות להתחרות עם שחקנים נוספים. איך זה קורה? כל הפרטים בפנים

11 באפריל – מחזור 30: בית"ר ירושלים מגיעה לבלומפילד, 20:55 (LIVE מהמגרש)

הקבוצה המפתיעה של סלובדן דראפיץ', שכבר הצליח לנצח את הצהובים באצטדיון ביפו, יתארחו למפגש הראשון בפלייאוף העליון מול מכבי.  מכבי עוד לא ניצחו את הקבוצה מהבירה העונה. הגיע הזמן אומרת אימי?

 

17 באפריל – מחזור 31: מכבי נוסעת לסמי עופר לפגוש את מכבי חיפה, 20:55 (LIVE מהמגרש)

שבוע סמי עופר יפתח כשביום ראשון הצהובים יתארחו אצל הקבוצה של רוני לוי באצטדיון סמי עופר. זה יהיה המפגש הראשון באצטדיון בחיפה, מתי ניפגש שם שוב? תקראו את השורה הבאהחגיגה ניצחון

21 באפריל – חצי גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב  – בני סכנין, 20:30 (LIVE מהמגרש)

בעונה שעברה נדדנו עד לטדי כדי להבטיח את הכרטיס לגמר גביע המדינה, אחרי שניצחו 0:3 את מכבי אחי נצרת. הפעם נפגוש בסמי עופר את בני סכנין, שכבר עשתה לנו חיים קשים במפגש האחרון מולם. כל זה יממה אחת בלבד לפני שנשאל את הקושיות בליל הסדר. אה. וזה רק המפגש הראשון בתוך שבוע מול הקבוצה מהמגזר. מתי נפגוש אותם שוב? בשורה הבאה

24/25 באפריל – מחזור 32: בני סכנין תארח את מכבי. שוב סמי עופר?

ארבעה ימים אחרי מפגש חצי גמר גביע המדינה שוב נפגוש את קבוצתו של יוסי אבוקסיס. במפגש הראשון בפלייאוף ערן זהבי ניצח את המשחק עם שער בדקה ה-80. איפה יערך המשחק? טרם ברור. סכנין ספגה עונש של שני משחקי רדיוס מה שאומר שלא תוכל לארח את מכבי באצטדיון דוחא. האם שוב נפגוש את סכנין בסמי עופר? את התשובה נדע רק סמוך למועד המשחק.

30 באפריל – מחזור 33: ה-מ-ש-ח-ק של העונה מול הפועל ב"ש?

טוב. אז ההיגיון אומר שמדובר במשחק המרכזי שישוחק כנראה ביום שני או ראשון, כראוי למשחק מרכזי. אבל מה אכפת לנו כבר להתחיל להתרגש. אז רשמנו.

מספיק לכם? אל תסגרו עוד את היומן כי, כמו שאתם כבר הבנתם, אנחנו אוהבים להפתיע גם במהלך החודש, עם 'מצא את המטמון' שיזכה אתכם בזוג כרטיסים למשחק בבלומפילד.