ארבעה ימים אחרי שנפרדו בתיקו 0:0 עם מכבי חיפה בסמי עופר, מכבי תל אביב תעשה את שוב את הדרך לאצטדיון בחיפה ביום חמישי (20:30) הפעם למשחק חצי גמר גביע המדינה בו תפגוש את בני סכנין במטרה להעפיל לגמר ולהמשיך את המסע על הגנת התואר.

בוס וגרסיה במסע"ת לקראת חצי גמר גביע המדינה

המאמן, פיטר בוס, סיפר במסיבת העיתונאים על ההכנה לקראת המשחק:

"יש לי ניסיון רק ממשחק אחד מול בני סכנין וזה היה קשה. הם שיחקו הגנתי. זה לא היה קל והיה חשוב שניצחנו. גם בחמישי אני מאמין שזה לא יהיה קל. אנחנו מקווים להשיג את התוצאה הרצויה".AQ7A3124

על ההגנה של סכנין שספגה במשחקים האחרונים:

"אני מסתכל רק על הקבוצה שלי. אם סכנין ספגה הרבה שערים במשחקים האחרונים זה לא אומר שהם יספגו נגדנו. אנחנו משחקים התקפי וכך נשחק גם נגד סכנין. היה לנו קשה מאוד נגדם במשחק הקודם. אסור שזה יקרה גם עכשיו".

על הקושי להגיע למצבי הבקעה במשחק האחרון ועל האפשרות שסכנין תשחק דומה לחיפה:

"אני מסכים שהיה הבדל גדול בין המשחק מול בית"ר ונגד חיפה. עבורי זה לא בגלל משחק ההגנה של חיפה אלא היה תלוי בנו. נגד בית"ר שיחקנו בקצב טוב יותר והגענו להזדמנויות ואת זה לא עשינו כמו שצריך נגד מכבי חיפה. כך שאני לא מסתכל על משחק ההגנה של בני סכנין, אלא יותר משקיע במשחק של השחקנים שלי ובאיך משחקים טוב יותר מהמשחק נגד מכבי חיפה. הם יודעים שאנחנו נבוא כדי לתקוף ולנצח וזה ברור".

על ההתרגשות לקראת המשחק:

"אני מתרגש. עבורי כדורגל זה משחק שהמטרה בו לזכות בתארים. גם כמאמן וגם כשחקן. כשהגעתי למכבי המטרה הייתה לזכות גם באליפות וגם בגביע ואני שמח שאנחנו עדיין שם. אבל יש לנו עוד דרך לעשות כדי לזכות בתארים האלה".AQ7A3157

גרסיה: "המטרה שלנו היא לנצח ולא לחשוב מה יקרה אם"

גם הבלם קרלוס גרסיה לקח חלק במסיבת העיתונאים והתייחס למפגש שצפוי מול בני סכנין. "אני שמח שאני יכול לשחק במשחק הקרוב, אבל הכי חשוב מבחינתי הוא שאעזור לקבוצה שהיא מעל לכל. אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לזכות שוב בתואר".

על התהייה מה יקרה אם הקבוצה לא תנצח אמר: "אני לא חושב על מה יקרה אם. המטרה שלנו הוא לנצח. אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד אבל נבוא מוכנים כדי להשיג את המטרה"