פרי גיים

לאחר שעברו שני שלבים במפעל, הצהובים הוגרלו למשחק רבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה, משחק שנערך היום (ד') בביתם של האדומים בקרית חיים. לאחר שני הפסדים בליגה מול חיפה, הצהובים קיוו לשנות את המאזן במשחק שממנו אין דרך חזרה. AQ7A1678

לאחר הניצחון 1:4 בשבת על באר שבע זיו אריה עשה שינוי אחד בלבד בהרכב כאשר עמית רוזנבוים שנעדר עקב פעילות בצבא הוחלף על ידי נועם כהן.

מחצית ראשונה

לאחר פתיחת משחק מתוחה מצד שתי הקבוצות שגררה כרטיס צהוב לאליאל פרץ, הצהובים היו הראשונים לספוג. דווקא אחרי סדרת כדורי קרן טובים של הצהובים, המארחים ניצלו דלילות בעורף של מכבי ודריק בונאה דהר עד השער של חן עוזרי, כאשר הוא מכניע את השוער ומסיים את ההתקפה ברשת. מכבי בפיגור 0:1.

הצהובים לא ויתרו והמשיכו ללחוץ, כאשר אליאל פרץ היה הקרוב ביותר לכיבוש, אך בעיטה שלו ממרכז הרחבה מצאה את השוער של הפועל חיפה מוכן. מכבי ירדה להפסקה בפיגור 1:0.

מחצית שנייה

אריה ביצע חילוף אחד עם פתיחת המחצית השנייה כאשר הכניס את תומר אלטמן במקומו של נועם כהן ובכך עבר ממערך שלושת AQ7A1656הבלמים. החצי השני התחיל בדיוק כמו הראשון. כאשר הצהובים ספגו שוב, הפעם ממצב נייח, כשמקסים פלקוצ'נקו דייק מ-20 מטרים והכניע את חן עוזרי.

אריה זרק למערכה גם את עומרי הרמתי שהגיע למספר מצבים, אך לא הצליח לכבוש, כמוהו גם גבי קניקובסקי שבעיטה שלו ממצב קרוב נהדפה על ידי השוער של הפועל חיפה. המכה השלישית הגיעה גם היא חמש דקות לסיום המשחק, כאשר התקפה מתפרצת של חיפה הסתיימה בגול של ענר שכטר.