פלייאוף כזה אני לא זוכר שהיה כבר הרבה שנים. בטח לא מבחינתנו. מותח, מרגש, אינטנסיבי שבסופו של דבר אני מקווה שנסיים אותו עם ידנו על העליונה.

אנחנו מגיעים עם הרבה רצון לשמור על רצף האליפויות שלנו. השנה, באופן טבעי, עם ההשתלבות שלנו בליגת האלופות בפתיחת העונה זה בהחלט הופך את זה מצד אחד ליותר קשה, אבל באותה הנשימה גם ליותר מתוק במידה ונצליח להשיג את המטרות שלנו.

"רוצים להוכיח שאנחנו מכבי ושאנחנו הכי טובים"

במשך כל העונה אנחנו שמרנו על המקום שלנו בצמרת קרובים למקום הראשון. עכשיו אנחנו נמצאים בשלב שאנחנו רוצים להוכיח שאנחנו מכבי ושאנחנו הכי טובים.

המשחק היום בערב הוא מול יריבה מהקשות שיש לנו העונה בליגה. בית"ר ירושלים הצליחה לנצח אותנו בבלומפילד, משהו שאנחנו לא היינו רגילים אליו עד העונה. גם במשחק בטדי נפרדנו בתיקו ולמעשה זו היריבה היחידה שלא הצלחנו לנצח. בית"ר קבוצה טובה, דינמית צעירה. כמובן כמו הרבה קבוצות שמגיעות מולנו, היא רוצה להוכיח שהיא יכולה לנצח אותנו בפלייאוף. אנחנו צריכים, כמו בכל משחק, בייחוד הערב, להתעלות על עצמנו ולהוכיח שאנחנו טובים יותר.בן הרוש

כמובן שאנחנו מודעים לפער של שתי הנקודות בצמרת, אחרי איבוד הנקודות של ב"ש בשבת, אבל מחובתנו קודם כל להסתכל על עצמנו. לא. זו לא קלישאה, זו המציאות. זה לא יעזור לנו שקבוצה אחרת מאבדת נקודות אם אנחנו לא ניקח את הנקודות שאנחנו חייבים לקחת, בטח בבית שלנו. הערב יש לנו הזדמנות מאוד גדולה. זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים להתעלות על עצמנו. ממשחק למשחק זה נעשה יותר קשה, אבל רק ככה, במאני טיים, אפשר לקחת אליפויות.

במשחק האחרון, מול הפועל רעננה, שלא היה משחק קל מבחינתנו, אתם האוהדים דחפתם אותנו דווקא בדקות הקשות וכמו שאמרו החברים בחדר ההלבשה, היה לזה חלק גדול מאוד בניצחון. הערב אנחנו צריכים אתכם יותר מתמיד. אתם נותנים לנו הרבה כוח ואמונה. ואני מקווה שגם הפעם תהיו חלק בלתי נפרד מהתוצאה שכולנו מצפים לה.