מכבי תל אביב עומדת לחזור לליגת WInner כשהיא תארח ביום ראשון את הפועל רעננה בבלומפילד למשחק במסגרת המחזור ה-29. הצהובים שנחלו הפסד במשחק הקודם מול הקבוצה מהשרון בבית ינסו לכפר על המעידה בסיבוב הראשון ולשים את ידם על שלוש הנקודות שמחכות להן.

האריס מדוניאנין דיבר באתר הרשמי של מכבי תל אביב וסיפר על ההכנות של הצהובים לקראת היריבה: "כל משחק בפלייאוף הוא קשה. אנחנו יודעים ומבינים זאת. אמרתי בעבר שיש הרבה משחקים גדולים בדרך, זה לא משנה מי היריבה. רעננה משחקת מצוין ואנחנו צריכים להיות במאה אחוזים של ריכוז במשחק".

לגבי סגנון המשחק שלו במשחקים האחרונים כקשר אמצע

"כשיש הרבה שחקנים עם אופי התקפי חשוב מאוד לדעת לשמור על האיזון של הקבוצה וזה מה שאני וגל אלברמן עושים במרכז המגרש. במיוחד כשאנחנו תוקפים הרבה, אי אפשר ששישה שחקנים יהיו למעלה. כשצריך אני אהיה למעלה ולפעמים גל. כשהיריבה טובה צריך לדעת לשמור על האמצע".

על הפגרה והדרך ממנה חזרו השחקניםמדוניאנין

"זו הייתה מנוחה טובה. לפעמים ההפסקה הזו מהכדורגל היא טובה. לנקות את הראש מהלחצים בעזרת חופשה עם המשפחה זה תמיד דבר טוב שעוזר. חזרנו מהפגרה עם אנרגיות מחודשות ואנחנו יודעים מה המטרות, שמתחילות במשחק נגד רעננה ביום ראשון. אנחנו מסתכלים משחק משחק, כל יריבה שתגיע נסתכל עליה, כרגע זו רעננה שסביבה כל הריכוז שלנו הולך".

על הפרידה שלו מיוהאן קרויף

"פגשתי אותו פעם ראשונה כאן בישראל ולא האמנתי שאני רואה אותו במציאות. לצערי שבוע לאחר שנפגשנו הוא נפטר. הוא אגדה גדולה להולנד ובכל העולם. כשרואים מה עושים כדי להוקיר אותו מבינים עד כמה הוא היה גדול. הוא היה אחד החשובים בתולדות הכדורגל".