פרי גיים

מכבי הגיעה לוסרמיל לאחר שני הפסדים רצופים וקיוותה להחזיר את הביטחון במשחק חוץ קשה בוסרמיל מול הפועל באר שבע. זיו אריה העלה את ירין שרעבי מנערים א' ישירות להרכב של הנוער.

מחצית ראשונה

כבר בדקה השלישית המארחים הגיעו להזדמנות קורצת ליד השער של מכבי, אך הצלה של חן עוזרי ועוד הצלה מהקו של גיא אביב שעלה עם סרט הקפטן מנעו שער.

בדקה ה-19 חטיפה ומהלך נהדר של ירין שרעבי שעלה מנערים א' הובילה למסירה של שרעבי לאלמוג שבעט חלש לידיו של השוער. מכבי ובאר שבע המשיכו לנסות לנצל את החלקים ההתקפים שלהם, ואלמוג היה קרוב מאוד לכיבוש לאחר עוד מהלך נהדר של שרעבי. מן העבר השני היה זה ביטון שהיה קרוב לכיבוש, אך מצא את עוזרי עירני.AQ7A0851

השער הראשון המשחק נפל בצד הצהוב, כשליאל ספורטס מבאר שבע דייק בבעיטה חופשית מ-20 מטרים. 0:1 לבאר שבע בדקה ה-35. הצהובים המשיכו לנסות להכנס למשחק, ורגע לפני שהמחצית מסתיימת הרמה של עמית רוזנבוים מצאה את השוער של המארחת לא מוכן, והכדור חלף מעליו. 1:1 במחצית. עוד לפני השריקה ספג שי גולן כרטיס צהוב.

מחצית שנייה

זיו אריה ביצע שני חילופים עם פתיחת המחצית השנייה כשהכניס את תומר אלטמן ועומרי הרמתי במקום  של שי גולן ואילון אלמוג. שתי  דקות מחידוש מהלך נפלא של אליאל פרץ שעבר באחד על אחד את הבלם והכניע את השוער של באר שבע. מהפך במשחק, 1:2 למכבי.

הצהובים השתלטו על המשחק לאחר השער, אך ניסיונות של קניקובסקי, פרץ, שרעבי ושחקנים נוספים לא מצאו את המסגרת, עד שהסכר נפרץ. תומאס פרינס שנכנס במחצית השנייה קיבל כדור כ-20 מטר מהשער וסובב נהדר כדור שנחת בפינה של הרשת. שער בכורה לתומאס בנוער, 1:3 למכבי.

אור דסה נכנס גם הוא במהלך המחצית השנייה, וגם הוא השתתף בחגיגה. כדור נהדר של גבי קניקובסקי שעבר מעל כל ההגנה ונחת אצל החלוץ הצעיר שעצר על החזה, בעט חזק ושלח את הצהובים לחגיגה נוספת 1:4 למכבי.