כמה ימים לפני חג הפסח וברוח נתינת החג הגיעו שחקני קבוצות נערים א' של הפועל תל אביב ומכבי תל אביב לבית תמחוי בדרום בעיר למצוות קמחא דפסחא באווירה ספורטיבית במיוחד. השחקנים ארזו את חבילות המזון וחילקו לדיירי המקום מזכרות ומתנות נוספות. בשבת הקרובה ייפגשו שוב שתי הקבוצות והפעם על הדשא למשחק דרבי נוסף במסגרת הליגה שיתקיים בקריית שלום.אריזת מזון

נערים א' של הצהובים הגיעו יחד עם מאמן השוערים והיועץ החינוכי חן עבדו, אשר יזם את הפעילות יחד עם ערן סאסי, וכמובן גם מאמנה של מכבי תל אביב 'עודד' אורי אוזן שאמר: "כל תרומה לקהילה היא דבר טוב. אנחנו רואים פה את הילדים בצהוב כחול ובאדום, יחד למען מטרה אחת, כן ירבו פעילויות כאלו. את היריבות צריך להשאיר בתוך המגרש, גם הילדים וגם האוהדים".

ערן סאסי מאמן הפועל: "לעשות משהו טוב למען החלשים בחברה זה ערך עליון וכשזה מתחבר עם הגינות וספורטיביות באווירת נתינה ועשיית מצווה שכזו, זה משהו שתורם לכולנו כחברה, כשחקני כדורגל וכל אחד כאינדיבידואל. אני בטוח שאירועים כאלו יתרמו ליצירת אווירה ספורטיבית והבנה שיש מקום ליריבות ספורטיבית ושאפשר לעשות הכל ולהשאיר את האלימות ושאר התופעות השליליות בחוץ"