"אני אמרתי שהמשחק הזה יהיה שונה למרות ששלטנו בו. הם הבקיעו למרות שלא הגיעו להזדמנויות, בטח לא כמונו. אנחנו רגילים לשחק מול קבוצות שמסתגרות, הגענו היום למצבים אבל לא היה מי שיכניס את הכדור לרשת".

על חלקו בהפסד

"אני תמיד ביקורתי כלפי עצמי. ציפינו שהם יהיו אגרסיביים כמו נגד ב"ש בגביע. פתחנו היטב, במיוחד בחולית הקישור. הם לא הפתיעו אותנו, אבל לא היינו מספיק טובים. אפשר להיות דומיננטיים אבל למכבי לא הגיע לזכות בגמר הזה. אני מרגיש שנכשלתי במשימה שלי מאז שמוניתי למאמן".

על העזיבה שלו

"זהו משחקי האחרון במכבי. אני הולך לאייקאס. מארק אוברמארס דיבר איתי ביום חמישי ומשם זה המשיך".

על ההשפעה של העזיבה הצפויה שלו על השחקנים

"השחקנים של מכבי רגילים לעזיבות ורגילים לזכות בתארים. אני לא חושב שזה השפיע על השחקנים. הראש שלי ממש לא היה באייאקס".

על הדרך שלו במכבי

"בתחילת דרכי היה לי צורה מסוימת שבה רציתי לשחק ודיברתי עם ג'ורדי על זה. זה לא היה קל, אבל אחרי חודש התחלנו לראות את ההשפעה שלי ואת הדרך שאני רוצה לשחק בה. קל לומר אחרי שלא ניצחנו גמר שהשיטה לא טובה, אבל אני כמאמן מנתח את המשחק וכן שיחקנו טוב במשחקים האלו".

על סיכום החוויה שלו ממכבי וישראל

"העיר תל אביב מדהימה ומיוחדת. הרבה אנשים יש תפיסה שגויה על ישראל ותל אביב. כשמינו אותי למאמן הרבה שאלו אותי אם בטוח כאן. מכבי זה מועדון גדול. צוות טוב, שחקנים טובים ואת ג'ורדי קרויף. למדתי המון ממנו, אני מקווה שהצלחתי להותיר אותם עם משהו ממני. אומר למאמנים אחרים שמאוד מעניין לעבוד עם ג'ורדי ויש לו רעיונות מעניינים על איך לנהל מועדון".