משחק העונה של עונת 2015/16 נגמר בטעם מר בצד הצהוב שהלא הצליח לכפות את ההכרעה שכל כך חיפש במהלך המשחק, בו שלטה מכבי באופן כמעט אבסולוטי. הצהובים ניצבים כעת במקום השני במרחק שלוש נקודות מהמוליכה, כשנותרו עוד שלושה מחזורים בלבד לסיום.

"תוצאה מאכזבת. היום לא פתחנו היטב ולא לחצנו כמו שאנחנו רצינו. אולי זה קשור לאיכות של ב"ש ששיחקה היטב. הופתעתי שגם אחרי שלא פתחנו היטב ההזדמנויות היו שלנו, והן לא היו רעות. לצערי כמו בשני המשחקים הקודמים לא הבקענו, ובכדורגל צריך להבקיע כדי לנצח".

על היכולת של שחקני ההתקפה

"כמו שאנחנו מגנים עם כל השחקנים, כך גם עם ההתקפה.  אי אפשר להצביע על שחקן אחד שהוא במקרה השחקן שהבקיע הכי הרבה בהיסטוריה. כל הקבוצה פספסה את ההזדמנויות והיו לא מעט כאלו".

על מאבק האליפות

"לא איבדנו את הסיכוי לאליפות. יש לנו עוד שלושה משחקים. אני מאמין בזה, גם ברצלונה הצליחה לזכות באליפות במחזור האחרון. זה נכון שזה לא בידיים שלנו, אך אין לנו את המותרות האלו יותר. אנחנו נצטרך לנצח את שלושת המשחקים ולפזול לעבר באר שבע".

על נושא ראייקו שאושר למשחק רק שלוש שעות לפני המשחק

"הגעתי לישראל לחוויה חדשה ונושא ראייקו הוא ללא ספק חוויה. היום בשעה 18:00 קיבלתי הודעה שהוא יכול לשחק. זה מוזר וזה לא נעים אך זו לא הסיבה שלא הבקענו היום".

על השינוי הטקטי שעשה

"שלטנו במשחקים האחרונים נגד סכנין כששיחקנו עם שלושה בלמים. דור פרץ לא שיחק בעמדה הרגילה שלו אך הוא עשה עבודה נהדרת. מהרגע הזה ואילך, היה לנו יותר אחיזה במשחק".

לגבי האפשרות שלא יזכו באליפות

"אם לא נזכה באליפות זו תהיה אכזבה, במיוחד כי היינו כל כך קרובים. הגעתי כשהיינו במקום שני וחבל לי אם זה לא יקרה. לא הפסדנו משחק אחד מאז שהגעתי, במאזן הכללי מכבי הפסידה רק שלושה משחקים. הבקענו הרבה, ספגנו מעט. לצערנו גם לבאר שבע יש עונה נהדרת והתקופה האחרונה הייתה בעוכרינו, אך נותרו עוד שלושה משחקים".

על הדברים שאמר לשחקנים

"אמרתי לשחקנים מה שאמרתי לכם. התוצאה מאכזבת, עוד צריך להרים את הראש. הסיכוי היחידי שלנו הוא לנצח את כל המשחקים".

"