מכבי תל אביב שבה הערב (ש) למסלול הניצחונות אחרי ארבעה משחקים בהם סיימו בתיקו, כשהצהובים ניצחו את בית"ר ירושלים בטדי 0:2 משער של ערן זהבי בפנדל והאריס מדוניאנין בדקות האחרונות של המשחק. בסיום השחקנים שמחו לשמוע על הניצחון של מכבי חיפה על הפועל ב"ש שצמצם את הפער בצמרת מהמוליכה לשתי נקודות בלבד.

מאמן הצהובים, פיטר בוס, הודה בסיום המשחק: "אני לא אוהב להתייחס לספקולציות. אני חייב להתייחס רק על הקבוצה שלי. אחרי התוצאה היום הסיכויים כביכול גדלו במעט. אבל הדבר היחיד שאני מסתכל עליו זה אנחנו".

332A0551

על התוצאה במשחק בין חיפה לב"ש:

"כמובן שאנחנו שמחנו כי זה עדיין אפשרי. באופן נורמלי חשבנו שזה אבוד כשהיינו 5 נקודות הפרש שני מחזורים לסיום העונה. עכשיו זה רק שתי נקודות. אבל אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא וזה לא פשוט. זו אחלה הזדמנות בשבילנו".

על המשחק הבא של ב"ש נגד סכנין:

"אני בטוח שסכנין כמו כל ספורטאי תרצה לנצח. אני שונא לא לנצח, אבל זה לא יהיה פשוט. כשחקן תמיד רציתי לנצח ולא עשיתי חשבון לאחרים. אני מקווה שגם בשבוע הבא סכנין תבוא כדי לנצח, אבל לפני כן אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. אנחנו נעשה את המקסימום מבחינתנו ואחרי זה נסתכל על מה שקורה בטרנר. אני אבקש מהשחקנים שלי להיות מרוכזים בכדורגל ולא לכל השמועות בכלי התקשורת. יש לנו שני משחקים מאוד חשובים לשחק".

על הקושי לנצח במחזורים האחרונים:

"מה שקשה לנו בשבועות האחרונים זה לכבוש שערים. אני חושב שדווקא הערב שיחקנו פחות טוב. במחצית השנייה היינו טיפה יותר טובה מהראשונה. בסוף הצלחנו לנצח וזה מה שחשוב במשחק נגד בית"ר ירושלים. אני לא חושב ששיחקנו במחצית השנייה טוב יותר בגלל שידענו על תוצאת המחצית נגד ב"ש. גם המחצית השנייה היא לא הייתה טובה כמו שמכבי יכולה להציג, אבל הייתה טובה יותר מהראשונה".

על ההרכב שעלה הערב והשינויים לקראת המשחק נגד חיפה:

"הערב אם אחד השחקנים היה סופג כרטיס צהוב הוא לא יכול היה לשחק בגמר. זה משהו אחר מהמשחק נגד חיפה. בכל מקרה כל השחקנים שלי בכושר".

על היכולת של אליאל פרץ בבכורה שלו:

"היה לו משחק טוב מאוד. לא היו לנו ספקות ביכולת שלו. ראינו אותו באימונים הוא נראה טוב ומתאמן טוב. אסור להפסיק עם זה עכשיו. עכשיו מתחיל החלק הרציני. לא היה עליו לחץ וציפיות. הוא צריך עכשיו להמשיך ולהתמיד ביכולת שלו. יהיו לו עוד משחקים פחות טובים אבל זה לא אומר שהוא יוכל להרשות לעצמו להפסיק להתאמן חזק".