במכבי תל אביב לא הסתירו את האכזבה מהתיקו 1:1 בסיום המשחק מול הפועל רענננה שהגדיל את הפער בצמרת מהמוליכה הפועל ב"ש ל-5 נקודות שני מחזורים לסיום העונה.

הקפטן ערן זהבי אמר בסיום: "בחישובים עדיין יש אפשרות שנזכה באליפות, אבל אפשר לברך את ב"ש. מגיע להם לזכות באליפות. ברגע שמסיימים ארבעה משחקים בפלייאוף העליון בתיקו אז זה בעייתי. אנחנו לא הקבוצה הראשונה שאחרי קמפיין ליגת האלופות מאבדת אליפות. אני סה"כ גאה בקבוצה ובחברים שלי. סה"כ עשינו עונה טובה מאוד. יש לנו מספרים טובים אבל ב"ש עשתה מספרים טובים משלנו ומגיע להם".

332A9574

על החודש האחרון שעבר על הצהובים:

"התעסקנו בהרבה דברים בחודש האחרון שאולי לא היינו צריכים להתעסק בהם. אבל ברגע שיש את התחושה שהכל נגדנו אז זה מה שקרה.  זה לא תרוץ כי היינו צריכים לעשות את המוטל עלינו ולא עשינו את זה".

על התקרית במחצית בין זהבי לטיבי אמר:

"זה לא פעם ראשונה שיש אמוציות בכדורגל. קורה שאנחנו רבים. אבל אם היה אפשר להכניס את המצלמות לחדר ההלבשה היה אפשר לראות את החיבוק ובקשת הסליחה שלנו אחד מהשני כי אנחנו יודעים שזה לא כמו שאנחנו באמת. האמוציות גברו עלינו אבל ידענו להרגיע מיד אחרי".

על הלחץ והעצבים במשחק:

"אני לא חושב שהייתי עצבני אלא כל הזמן ניסיתי לעודד ולדחוף את השחקנים. אין מה לעשות. הלחץ היה ולא הצלחתי להבקיע את השערים שהייתי צריך להבקיע. מה לעשות אני בן אדם גם לי זה יכול לקרות. זה לא רגיל מבחינתי לא לכבוש ארבעה משחקים אבל זה קורה".