נבחרת ישראל תעשה היום (ב') את דרכה לסרביה לקראת משחק הידידות מול הנבחרת המקומית. חמישה שחקנים צהובים מעטרים את הסגל של הנבחרת במחנה האימונים שנערך באוסטריה ויסתיים במשחק הרעים נגד הסרבים. אמש (א') התבשרנו כי מאמנה של הנבחרת אלישע לוי, בחר בערן זהבי כקפטן של נבחרת ישראל. מלך השערים של העונה החולפת שרשם 30 הופעות רשמיות במדי הנבחרת יענוד כבר ביום שלישי (21:15) את הסרט על זרועו.

רגע לפני שהם ממריאים מאוסטריה לקראת המשחק שייערך בנובי סאד, הקפטן של מכבי ושל הנבחרת סיפר לאתר הרשמי על התחושה שלו עם הבחירה בו כקפטן: "כשאלישע העניק לי את סרט הקפטן התרגשתי מאוד. מבחינתי, הגשמתי עוד חלום ילדות ואני מעריך את זה מאוד".זהבי נבחרת

על האחריות שמגיעה עם הסרט

"כל משחק בנבחרת הוא מרגש מאוד. יש לנו מאמן חדש, וכולם רוצים לפתוח בצורה חיובית. אני מאוד מקווה שנצליח לעשות את זה. סרט הקפטן על הזרוע זה מחייב, אבל זה לא משהו שאני לא רגיל לעשות מטבעי. לא תמיד הייתי צריך את הסרט על היד כדי להוביל ולהנהיג".

על התמיכה שקיבל מהקהל של מכבי

"הקהל של מכבי זה משהו שמדהים אותי כל פעם מחדש. כמות האהבה והתמיכה שהם מעניקים לי זה ממש לא דבר מובן מאליו. מבחינתי, הם חלק משמעותי בהצלחה שלי".

על המפגש עם החבר לקבוצה פרדראג ראייקוביץ'

"יהיה נחמד מאוד לפגוש את ראייקו ואני מאוד מקווה בשבילו שהוא יפתח. אם כן, אני בטוח שיהיה מעניין לשחק נגדו".