מכבי תל אביב תגיע למשחק הגורלי שלה נגד מכבי חיפה (ש', 20:50) כשבאותו זמן ייערך המשחק של באר שבע נגד סכנין שיגמור סופית את העונה ויכריז את זהות האלופה.

ברק יצחקי דיבר לקראת השבת הגורלית ואמר: "התחושה טובה כשאתה מגיע לרגעים כאלו של העונה. אתה יכול לצאת מעונה כזו ארוכה ויפה כמו שעברנו עם שני תארים ככה שהתחושות הן טובות. מה שנותר זה לבוא למשחקים ולעשות את העבודה שלנו. גם במשחקים שלא ניצחנו חוץ מב"ש במחצית הראשונה שלא לחצנו כמו שהוא רצה, כן הגענו למצבים אבל לא הבקענו. אנחנו מנסים לשפר את הדברים כדי להגיע מוכנים לשני משחקים גורליים שנותרו לנו".

על ההשוואה לעונת 2010

זה היופי בכדורגל. המתח שמגיעים בסיום זה כיף לאוהדים ובכלל. באותו משחק ב-2010 בית"ר הייתה קבוצה סופר ספורטיבית. האמת שרן קדוש היה השוער של בני יהודה וזוכרים אותו שהוא עצר את מכבי חיפה. אני בטוח שרן קדוש יקח את הרגע הזה איתו לכל החיים".

על העונה עד כה

"העונה הזו גם הייתה נהדרת. העפלנו לליגת אלופות ואין קבוצה שעשתה את זה והמשיכה להתמודד על התואר עד סוף העונה. אנחנו עם שני משחקים לסוף ומתמודדים על ליגה וגביע".

על הפרידה מבלומפילד

"אני מקווה שהזיכרון הסופי יהיה מתוק. בלומפילד הוא מגרש שיש לו הרבה זיכרונות, מקווה שנוכל להפרד ממנו עם עוד אחד שישאר להרבה שנים".

על מכבי חיפה

"מכבי חיפה היא קבוצה טובה וראינו את זה נגד ב"ש. אנחנו מבחינתנו צריכים לבוא ולעשות את שלנו. אם נעשה את זה אני בטוח שננצח את המשחק הזה ונרים את הראש לכיוון המגרש השני. אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו כל משחק. אנחנו הישראלים יותר חשופים לזה מהזרים. יש פה כל כך הרבה שחקנים עם ניסיון שיודעים להתמודד עם המצב הזה וגם הקבוצה דואגת לנתק אותנו מרעשים חיצוניים".

על משחקה של סכנין נגד ב"ש

"אמרתי גם שבוע שעבר, אין שחקן שעולה למשחק ולא רוצה לנצח. קרו אירועים בגביע ובליגה אבל צריך לשים את זה בצד. יש אמוציות וקורים דברים לא צפויים, אבל שחקן לא יכול לעלות למגרש ולחשוב איך הוא לא מנצח אותו".

על החתונה שמגיעה

"לי בכלל יש שבוע משוגע. יש לנו שלוש מטרות: אליפות, גביע והחתונה. מתייחסים למה שיותר קרוב. נתעסק בכדורגל ונקווה לבוא כמה שיותר שמחים לחתונה. גם עם הראש אני יכול לשבור את הכוס".