יום גדול צפוי לאוהדי מכבי תל אביב ביום שלישי ה-24/05 כשהקבוצה תתמודד בפעם השנייה ברציפות בגמר גביע המדינה. הצהובים של פיטר בוס יגיעו במטרה להגן על התואר מהשנה שעברה כשיפגשו את מכבי חיפה. כדי שתבואו לדחוף את השחקנים בכל הכח בזמן המשחק, דאגנו לכם למגוון אפשרויות הגעה נוחות שיחסכו לכם לא מעט דאגות.

Fanzone

כמו בליגת האלופות, גם במשחק הזה Fanzone משתפת פעולה עם מכבי תל אביב ודואגת לכם להסעות מאורגנות ולנסיעות משותפות בדרך ל'טדי'. ההסעות המאורגנות יצאו ממספר מוקדים ברחבי הארץ במחירים נוחים. מלבד המחיר, ההסעות המאורגנות יקחו אתכם ישירות לשערי האיצטדיון ומעבר למחסומי המשטרתיים הקיימים סביבו. לפניכם מחירי ההסעות  הלוך חזור מהמוקדים הקיימים. לפירוט לגבי נקודות האיסוף ניתן להכנס לאתר Fazone. שימו לב! לנרשמים הראשונים המבטיחים את מושבם בהסעה 20% הנחה על הכרטיס.

תל אביב, ראשל"צ, נס-ציונה, רחובות, גבעתיים, חולון – בת ים וגלילות – 53 ש"ח

רעננה, הרצליה, רמה"ש, ר"ג, מודיעין ופתח תקווה – 55 ש"ח

כפר סבא והוד השרון – 58 ש"ח

באר שבע – 63 ש"ח

חיפה – 68 ש"ח

רכבת ישראל

רכבת ישראל נרתמת גם היא למאמץ שינוע האוהדים בצורה נוחה ולקראת המשחק תתגבר את מערך ההסעות בעזרת שתי רכבות שיצאו מכיוון מתחנת תל אביב סבידור לכיוון תחנה מלחה בירושלים בשעות 17:41 וב-18:41. גם בחזרה מן המשחק, הרכבת תצא מתחנת מלחה לכיוון תל אביב סבידור כאשר בחזור בלבד תנתן אופציה לירידה גם בתחנת ההגנה.

מכירת כרטיסי הנסיעה הינה ע"ב מקום פנוי וכמות המקומות מוגבלת ל – ,1,000 נוסעים.

אוהדים המעוניינים לסוע הלוך וחזור ברכבת ביום המשחק יצטרכו לבקש בקופת הרכבת (תחנת סבידור בלבד) כרטיס נסיעה למשחק שמקנה 20% הנחה במחיר הנסיעה הלוך ושוב.