להאזנה לראיון עם דור מיכה, העבירו לדקה 11:04 ב- Soundcloud

הכל כבר מוכן למשחק העונה. תל אביב נגד באר שבע, מכבי נגד הפועל, צהוב מול אדום בקרב ישיר בבלומפילד (ב', 20:55). קשרה של מכבי דור מיכה התראיין ל-מכבי-קאסט, הפודקאסט הרשמי של מכבי תל אביב ודיבר לקראת המשחק המותח שמצפה לנו בערב, אך קודם דיבר על העידוד שקיבלו מהאוהדים בשבת: "אני הרבה שנים במכבי ודבר כמו שהיה ביום שבת לא יצא לי לראות, אפילו לא בחגיגות אליפות. זה באמת נתן לנו הרבה כח".

על הלך הרוח שהרגישו במהלך השבוע האחרון

"זה בעיקר מאחד אותנו הדברים שקרו מסביב. אני לא רוצה להתייחס למי בעדנו או נגדנו כי זה לא משנה. יש לנו מטרה אחת ונעשה הכל בשביל לגרום לזה לקרות, בשבילנו ובשביל האוהדים. מהצד שלנו אין ספק שהכל מתנקז למשחק הזה. מבחינתנו זה משחק של להיות או לחדול, אנחנו חייבים לנצח אותו. אנחנו במצב טוב, אנחנו משחקים בבית וכולם יודעים כמה בלומפילד חשוב לנו".

לגבי הזמן הקריטי של העונה

"זה לא שבוע רגיל, אבל מניסיון אני יכול להגיד שהרגעים האלה מוציאים מאיתנו הרבה יותר. היו בשנים האחרונות רגעי מאני טיים והוצאנו מעצמנו יותר, אני בטוח שזה מה שיהיה גם עכשיו".

בנושא היחסים שלו עם המאמנים הקודמיםמיכה

"היחסים של עם המאמנים עד היום לא התחילו הכי טוב, אבל עם פיטר זה לא ככה. מההתחלה הוא האמין בי וזה קורה עד עכשיו. לדעתי פתחתי בכל המשחקים מאז שהוא הגיע וזה באמת המאמן הראשון שהגיע ונותן לי ביטחון מההתחלה, זה לא קרה לי עד עכשיו. אולי הסגנון ההתקפי שלו והאהבה ליצירתיות שלו גורמת לו להאמין בי, אבל אני יכול להגיד יכול להיות שמאמנים אחרים הגודל שלי הרתיע אותם, אבל גם עם שאר המאמנים סיימתי בטוב ובסוף הם אהבו אותי".

על הביקורות שספג טל בן חיים

"אני מסכים עם טל לא בגלל בגללי,  אלא בגלל שיצאה לו סטיגמה של פרובוקטור. אם זה היה מישהו אחר העליהום לא היה ברמה הזו. כמו שאמרו לפני, אנחנו עומדים מאחורי במאה אחוז והייתי עושה אותו דבר. זה הוא הוראה מלמעלה. טל הוא אחד האנשים עם הלב הכי רחב שהכרתי. הוא בחור מדהים, למרות הפתיל הקצר. גם באימונים אנחנו מרגיעים אותו לא מעט אבל כמו שהוא נדלק מהר, ככה גם הוא נרגע. הוא חבר טוב מאוד שלי".

על המלחמה הפסיכולוגית שמתרחשת בין המועדונים

"אנחנו השחקנים לא מייחסים חשיבות למלחמות פסיכולוגיות. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ומה אנחנו יכולים לתת על המגרש. המשחק האחרון בב"ש בו הצגנו יכולת טובה יתן לנו ביטחון רב לקראת הערב".

המסר של הקשר לקהל

"אנחנו צריכים את הקהל איתנו, כמה שיותר חזק כמו שהוא הוכיח בעבר. כמו שתמיד הם היו שם בשבילנו, מאמין שגם הערב הם יהיו".