פרי גיים

שנה לאחר שזכתה בגביע המדינה נגד הפועל באר שבע בטדי, מכבי תל אביב חזרה למעמד גמר הגביע הפעם באיצטדיון טדי נגד 332A9994יריבה מוכרת, מכבי חיפה. שלושה ימים לאחר שפגשה אותה במחזור הסיום של הליגה והביסה אותה 0:6, הצהובים של פיטר בוס עלו לעימות האחרון לעונת 2015/16 על התואר האחרון בעונה.

שינוי אחד ביצע פיטר בוס בהרכב לעומת המשחק בבלומפילד כאשר הכניס את האריס מדוניאנין ל-11 במקומו של אליאל פרץ שחיכה על הספסל.

מחצית ראשונה

המשחק החל עם איצטדיון מלא שמעודד בטירוף את שתי הקבוצות ויוצר אווירה מותחת ומרתקת בטדי. הפתיחה הייתה אגרסיבית מאוד מצידה של חיפה שביצעה לא מעט תאקלים חזקים שלא נענו בכרטיסים על ידי רן ריינשרייבר שניהל את המשחק. משחק גישושים ניתן היה לכנות את מהלך המשחק בדקותיו הראשונות כאשר בעיקר מכבי תל אביב מנסה לבחון את הירוקים, דבר שכמעט הוביל לשער עצמי של אייל משומר.332A9887

הניסיון הראשון של הצהובים הגיע בדקה ה-22 טל בן חיים קיבל כדור שהוסט על ידי הגנת חיפה, אך הכדור המסובב שלו לא מצא את המסגרת. בדקה ה-34 מהלך קבוצתי אדיר של מכבי שכלל את בן חיים, מיכה וריקן הסתיים בהרמה בקרוס שטוח שנבעט על ידי זהבי מעל השער. דקה לאחר מכן, מכבי חיפה קילה כדור חופשי אותו לקח לודוביק אוברניאק. הפולני סיבב כדור שפגע בחן עזרא ונכנס פנימה. מכבי בפיגור 1:0.

מכבי הייתה קרובה להגיב מהר, אבל נגיחה של ערן זהבי נהדפה בקצות האצבעות על ידי סטויקוביץ'. בסיום 45 דקות מכבי ירדה בפיגור של שער.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות פתחו את המשחק ללא חילופים. דקה לאחר חידוש המשחק זהבי הגיע למצב טוב ברחבה של חיפה, אך הכדור שיישר לחבריו לא מצא אף שחקן. מלבד זה, מכבי התקשתה לייצר מצבים מול השער של סטויקוביץ', כאשר המצב הקורץ ביותר היה לאחר הרמה של אבי ריקן לנוסא איגיבור שפספס את המסגרת מטווח קרוב.

ההזדמנות הגדולה יותר במחצית השנייה הגיעה רגע אחרי שחיפה ביצעה חילוף. מיכה בצ'יפ גדול שחרר את בן חיים לדהירה, החל להכנס לרחבה ליישר כדור אותו ריקן לא הצליח להכניס לרשת, ואף נפצע באותו מהלך.