מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ממשיכה לקצור את פירות העבודה הקשה אותה עשו במהלך כל העונה. לאחר שקבוצת נערים ג' ונערים ב' זכו להרים את הצלחת, אתמול (ש') הייתה זו קבוצת מכבי תל אביב 'עודד' של אורי אוזן שהבטיחה את תואר האליפות עוד לפני ששיחקו את המשחק שלהם.

הצהובים הגיעו אמש למשחק חוץ מול מכבי נתניה בהרכב חסר ואמנם הפסידו, אך עוד לפני קיבלו את הידיעה על איבוד הנקודות של MTA__1439405918_IMG_5033היריבה העירונית שהבטיח להם את הזכייה. האליפות של הנערים היא הראשונה לאחר שלוש שנים עקרות בשנתון של נערים א', אוזן ושחקניו החזירו את התואר חזרה למחלקת הנוער ואמר בסיום: "זה בהחלט רגע מרגש. עברנו עונה לא פשוטה. עוד בתחילת העונה העלנו את איילון אלמוג לקבוצת הנוער ועדיין עשינו פתיחת עונה מדהימה עם 14 ניצחונות מ-15 משחקים. לאחר מכן קידמנו שחקנים נוספים והתמודדנו יפה מאוד עם הסיטואציה הזו שלמעשה בנינו קבוצה חדשה. למעשה הצעד הזה גרם לנו להרוויח כמה שחקנים חדשים שלא היו מרכזיים עד לעונה הזו".

על ההתקדמות שעשו השחקנים העונהנערים

"הילדים עשו עונה מדהימה. בכל המשחקים הגדולים ידענו לבוא ולנצח, בין אם זה בדרבים או במשחקים גדולים נגד חיפה. הההתקדמות שלהם כקבוצה וכיחידים הייתה מרשימה מאוד, ולראייה גם שני שחקנים שלא השתייכו לסגל הנבחרת העונה כן רשמו זימונים והפכו להיות חלק קבוע מהנבחרת. זו נקודה חשובה מאוד עבורנו".

על סיכום העונה מזווית הראייה האישית שלו

"זו העונה הכי מרגשת שהייתה לי עד עכשיו זה בטוח. הגעתי מאימון בוגרים לכאן וזה צעד שלקח לי זמן לעשות, אני שמח בדיעבד שעשיתי את זה. בגילאים האלו, הפידבק מהשחקנים ועקומת הלימוד שלהם היא דבר שלא חווים בשום מקום אחר. עמדתי במטרות שלי לעונה, ואני כבר מציב לי מטרות יותר גבוהות לעונה הבאה. אני תמיד שואף להתקדם. אני שמח מאוד שבסוף הסכמתי להצעה של ניר להצטרף למחלקת הנוער, היה לי העונג לעבוד וללמוד ממנו. מגיעות מילים חמות גם לצוות שלי. ללאון אסרף שמעבר לשותפות נהיינו חברים טובים, ליוסי חלבה מאמן הכושר וכמובן גם לחן עבדו ולצוות מאמני השוערים שלו".