אירוע הגאלה השנתי של מכבי תל אביב שנערך בחודש שעבר כלל אוכל טוב, חברים ושמחה צהובה שכללה הענקת פרסים לשחקנים המצטיינים וגם השקתה של 'קרן מכבי תל אביב'. עוד לפני ההשקה, מכבי עמלה כדי לארח פצועים ששירתו בצה"ל אשר נפצעו במערכות ישראל והגיעו כאורחי הכבוד של הערב. הפצועים נהנו מהאפשרות להתארח באירוע הגאלה, לפגוש את שחקני הקבוצה והצוות המקצועי ואף ישבו בשולחן יחד עם שוערה של הקבוצה, חביב אוחיון.

ניתן היה לראות את ההתרגשות על פניהם, ולירן ברוך, אחד הפצועים שהתארחו בערב תיאר את התחושה שלהם ואמר: "זו הייתה חוויה מופלאה. הרבה זמן לא הייתי כל כך נרגש, במיוחד לאור העובדה שאני אוהד של מכבי תל אביב כל חיי. השחקנים היו אדיבים והעובדה שגיא זוארץ ציין את הנוכחות שלנו בתחילת הערב הפכה את זה לערב שלא אשכח כל חיי"

IDF Veterans

ליאור בן פורת  שהיה גם הוא חלק מקבוצת נכי צה"ל שהתארחה סיפר על האירוע מזווית הראייה שלו: "זו הייתה הפתעה נעימה לקבל הזמנה לגאלה יחד עם פצועי צה"ל נוספים. כאוהד מילדות, זו הייתה הזדמנות מדהימה לפגוש את השחקנים והצוות המקצועי. זה הזכיר לי את התקופה שהייתי בבית הספר לכדורגל והייתי פוגש את אבי נמני, שורה אובארוב ואחרים. אני מודה למועדון מעומק ליבי".

ראש 'קרן מכבי תל אביב' ג'וש הליקמן אמר: "רצינו לפתוח את הקרן בכך שנכבד את אלו ששירתו ונלחמו על מנת להגן עלינו. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי לומר תודה להם על ההקרבה. אני שמח מאוד שהם נהנו, בדיוק כפי שאנחנו שמחנו בחברתם".