ליגות הנערים כבר נגמרו, זהות מחזיקות הגביע כבר ידועה, אך במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ממשיכים להלחם על תארים בדרך ההתפתחות של השחקנים. בשבת האחרונה, הגיעו קבוצות מכבי תל אביב 'אלי פוקס', מכבי תל אביב 'אלדד' ומכבי ת"א נערים ג'2 לטורניר אלוף האלופים.

בניגוד לליגת הנוער ולליגת נערים  א' אשר מחולקת על פי יכולת שמתבטאת בליגות בכירות ומשנה, מנערים ב' ומטה החלוקה מתבצעת על פי מחוזות, ולכן בסיום כל עונה נערך טורניר אלוף האלופים אשר מפגיש את אלופות כל המחזות יחד עם מחזיקת הגביע. הקבוצות חולקו ל-2 בתים של ארבע קבוצות, בטורניר שנערך בבית הספר האמריקאי באבן יהודה.

נערים ג'

שתי קבוצות נערים ג' של מכבי תל אביב בהדרכתם המשותפת של רן אליאס ואמיר סופר התייצבו בטורניר עם מטרה אחת ברורה, להפגש אחת עם השנייה בגמר. הקבוצה אותה אימן רן אליאס עברה דרך שלב הבתים כשהיא גוברת על הפועל ק"ש בתוצאה 0:7, אך בדרך הפסידה להפועל ב"ש 3:1, דבר שהפך את המשחק נגד הפועל תל אביב לקריטי לצורך ההגעה לגמר. הצהובים גברו על היריבה העירונית 0:2, ובעקבות כך העפילו לגמר הגביע.IMG-20160529-WA0010

הקבוצה שמודרכת על ידי אמיר סופר רשמה גם היא שני ניצחונות בשלב הבתים, כאשר גברה 1:4 על הפועל חדרה, 0:7 על מ.ס. טייבה וסיימה בתיקו שלוש מול מכבי פתח תקווה, דבר שהספיק להם כדי לפגוש את חבריהם מקבוצת נערים ג'2 השנייה בגמר על אלוף האלופים.

משחק הגמר הוכיח עד כמה שתי הקבוצות הן יריבות ראויות, כאשר במשך כל המשחק נרשמו הזדמנויות גדולות ליד השערים, אך שוערי הקבוצות נעלו את השערים, דבר שהוביל את הקבוצות להכרעה בבעיטות עונשין, שם הצליחה קבוצתו של רן אליאס לשים את היד על העליונה ולזכות לראשונה בתולדותיה בתואר אלוף האלופים.

"המשחק היה מוזר ומבלבל" אמר רן אליאס, שהדריך את הקבוצה הזוכה "אך עם זאת זה כיף וגאווה ששתי הקבוצות שאני ואמיר סופר עובדים איתם מגיעות לגמר".

אליאס דיבר על המטען איתו הגיעו השחקנים לטורניר: "בשנה הבאה השחקנים הולכים להתאחד לקבוצה אחת, וחלק גדול מהשחקנים יודעים שהם לא ממשיכים. לא קל לשמור עליהם במוכנות מבחינה מנטלית, יש שחקנים שהם שש שנים במועדון ומתוך כמעט 60 שחקנים של שתי הקבוצות, ישארו רק 20. בשבועיים האחרונים ראינו בטורניר הזה כאתגר מאוד גדול. לא סתם הגיעו התוצאות האלו והמשחקים האיכותיים האלו. הכדורגל שהציגו שתי הקבוצות היה מאוד מרשים וזו הדרך הכי טובה לסיים סוג של תהליך".IMG-20160529-WA0008

כדי להבין עד כמה מחוברות שתי הקבוצות, ניתן לראות את התמונה של שתי הקבוצות ברגעי ההכרעה: "הדבר המצחיק ששתי הקבוצות התחרו אחת מול השנייה, ורגע אחריה פנדל האחרון הם כבר קבוצה אחת. אפילו בפנדלים, השחקנים עמדו שחקן מהצפון, שחקן מהדרום. החיבור וההרמוניה בין הקבוצות היא פשוט ענקית. אפילו את החימום עשינו ביחד ובכך יצרנו שלא תהיה הפרדה בין הצפון והדרום. בסופו של דבר מכבי ניצחה ובהחלט יצאה גאה מהמפגש".  

נערים ב' 

השחקנים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר הצליחו להעפיל כל הדרך אל משחק הגמר, שם פגשה אלופת הליגה את מכבי חיפה, אותה לא הצליחה לנצח וכתוצאה מכך נאלצו השחקנים להסתפק במקום השני בטורניר.