המחזור ה-34 של ליגת Winner יפגיש את מכבי תל אביב עם הפועל רעננה, כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. מאמן הקבוצה פיטר בוס פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס למצבת הפצועים שקיימת בקבוצה:"אנחנו הולכים לשחק עם 11 שחקנים כשירים. יש לנו כמה פציעות, אורלנדו לא עם פציעה חמורה אך מחר הוא לא יקח חלק. יש לנו גם שני מורחקים מהמשחק, אבל כמו שאמרתי, 11 שחקנים ישחקו".

לקראת המשחק נגד רעננה

"ביקשתי מהשחקנים להתרכז במלוא הרצינות. שיתרכזו רק במשחק שלנו ולא יתייחסו לשאר. עלינו לנצח שלושה משחקים ולהטיל ,את הלחץ עליהם. הראנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה וכך גם לגבי מחר".

על האווירה לאחר ההפסד

"לפני המשחק אמרתי שרק ניצחון יעזור, ואם עשינו תיקו אז כמובן שכולם היו מאוכזבים. חלקית מהדרך שבה התחלנו אותה, מההזדמנויות שלא ניצלנו. זו הייתה הזדמנות גדולה וכמובן שהשחקנים היו מאוכזבים. דיברתי עם השחקנים והראתי להם איפה נוכל להשתפר".

על השינוי המנטליבוס

"חייב להיות רגע שאתה מפסיק לחשוב על האכזבה ועושה שינוי למשחק הבא. אם נחשוב יותר מדי על המשחק ההוא זה לא טוב. ביקשתי מהשחקנים להתרכז רק ב-16 הימים שנותרו".

על עתידו המכבי

"אם אני מבקש מהשחקנים שלי להתמקד במשחק, זו דוגמא רעה אם אדבר על עתידי. זה לא מכובד כלפי השחקנים שלי וכלפי המועדון. המשחקים האלו ורק הם משנים לי".