מכבי תל אביב 'שחר' תחל בהכנות שלה לקראת העונה הבאה כבר בשבוע הבא, כאשר תצא בסוף השבוע הבא לטורניר 'ראמלז'ק' שבקרואטיה. הטורניר נקרא על שמו של מלאדן רמאלז'ק, שחקנה של דינמו זאגרב בשנות ה-60 וה-70, אשר מצא את מותו בדרך טראגית כאשר נהרג בתאונת דרכים.לצהובים תהיה זו הפעם השנייה שבה הם מתארחים בטורניר היוקרתי אליו מגיעים גם סקאוטים ואנשי מקצועי רבים, והפעם זימן מפגש אחד נוצץ במיוחד כבר בשלב הבתים.אוזן

השחקנים של אורי אוזן, שמונה למאמנה של מכבי 'שחר' יפגשו למשחק הראשון את קבוצת הנוער של ריאל מדריד, משחק שייערך ב-02/06. יום לאחר מכן מכבי תפגוש את דינמו זאגרב המקומית ובסיום תתמודד נגד מאריבור הסלובנית. דיווחים וסיקורים של המשחקים יועברו כאן, באתר הרשמי של מכבי  תל אביב.

מאמנה הטרי של קבוצת הנוער אורי אוזן התייחס לנסיעה הקרובה של הקבוצה ולמינוי החדש: "אני מאוד שמח על המינוי. קיבלתי את הקבוצה מזיו שהוא מאמן מצוין ומצליח שעשה עבודה טובה במשך שלוש שנים. אני מקווה לעשות עבודה לא פחות טובה, כשהדבר הכי חשוב הוא לקדם שחקנים כמו שעשיתי בעונה החולפת עם נערים א' ונקווה שעל הדרך נשיג גם תארים".

לקראת הטורניר

"זו תהיה הזדמנות טובה בשבילי להכיר לעומק את השחקנים משנתון 98. זה אתגר עם משחקים ברמה הרבה יותר גבוהה מהליגה, כשהמשחק הראשון הוא נגד ריאל מדריד וזה מאוד מעניין".

הסגל של מכבי לטורניר

שוערים

חן עוזרי, דניאל פרץ

הגנה

בר גלילי, רן ואתורי, נדב עמרן, רון גבאי, נועם כהן, משה פלג

קישור

תומר אלטמן, שי גולן, עמית שפירא, נתנאל מלכא, עדן קארצב, ירין שרעבי, תומאס פרינס

התקפה

אילון אלמוג, מחמוד עוויסאת, אור דסה